{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Irish cob
  • #1   7. okt 2007 Hejsa, vores nye hingst Ryan er reg. i ICS-nl og vil blive stillet til kåring i Tinkerregi også.
    Ryan er også den eneste af vores heste der er i ICS-nl.

• #2   7. okt 2007 hej
    mine vil kun blive reg. hos DTF fremover. synes der har været så meget brok med ICS så vi er flyttet til Dtf i stedet, ved så godt de er langt sammen nu, men tror ikke det nye IC er bedre.

• #3   7. okt 2007 hejsa

Vores bliver registreret i DTF, synes ikke at det virker særlig seriøst i ICS. Ihvert fald ikke til de arrangementer hvor vi har siddet på tilskuer rækkerne...

• #4   7. okt 2007 ja der har været meget rod om ics derfor reg. jeg også kun under Holland og er medlem der også.
    Jeg vil ikke melde mig ind i en dansk forening da jeg syntes at der bliver kastet med sten efter hinanden.
    Og en børnehave er jeg blevet for gammel til.
    Vi er en lille gruppe som har valgt at være medlem i Holland og så sørge for at der bliver holdt kåring osv. her i danmark med Holanske dommer og så må man jo se hvad det udvikler sig til.

• #5   17. nov 2007 Vi registrerer hvor vi finder det nødvendigt.
    Alle er reg. under ICS NL, men avlshingstene er også reg. i Den Hollandske Tinker forening samt i LU. En af dem er også reg. i DTF.
    Det er dog mest pga. evt bedækninger, så hoppe ejer som skal ha føllet selv kan vælge hvor deres føl skal reg. Det mener jeg ikke er hingstehoilder der skal bestemme, hvor man sender bedækningsattesten hen, det er jo hoppe ejer der får føllet der må tage den beslutning, derfor er vi åbne overfor hvor bedækningsattester skal tilsendes.

Mht. kåringer, ja så er de heste vi har her, kåret i ICS NL og 3 i NSvT. Vælger folk der køber vores afkom at stille dem i andre foreninger, så må de også gerne det.

Men... vi reg. internationalt under EU mht pas. Det ku jo være at vi sku sælge afkom til udlandet en dag. smiley

• #6   17. nov 2007 mine er slet ikke reg. men jeg overvejer at få dem reg. i sverige fordi de står der.

• #7   19. nov 2007 Hej Berit,

Nemlig... Blåt LU pas.
    Djino er ikke kåret i DTF, men reg. i DTF.
    Djino er 2 år og derfor endnu ikke avlsgodkendt. Vi har heller ikke brugt Djino til bedækning.

Hvis man vælger at bruge vores avlshingst, kan hans føl få papir fra LU. Jeg nævner ingen steder at der kan fåes pas fra DTF.
    Tror vi har misforstået hinanden. hehe

Men er racen i bund og grund ikke den sammen?

Kommentér på:
Irish cob

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce