26. aug 2005 Følger: 158 Følgere: 285 Heste: 11 Emner: 19 Svar: 364
Hvor langt vil i nå? {{forumTopicSubject}}
Nu har vi skrevet lidt om os selv og stutteriet, så har tænkt lidt på, hvor langt vil i nå med jeres heste, hvad er drømmene og tror du de bliver opfyldt.
AVL. jeg håber at kunne få nogle gode hingste og hopper ind i avlen med tiden, først skal der nok flere heste til stutteriet.
BRUG: her håber jeg at kunne deltage i mange shows, men ellers at kunne starte dressur og spring stævner på LA-plan, med gode resultater som følge.
Ved kørsels vil jeg gerne kunne køre med 2-spand måske 4-spand en dag. men ellers bare starte nogle kørestævner i marthon, dressur og kegle kørsels.
Jeg tror god at jeg vil nå mine drømme, vil gøre alt for det kan lykkes.
aug 2007
Følger: 13 Følgere: 12 Heste: 6 Emner: 4 Svar: 145
Vi regner med at de begge skal bedækkes til næste sommer igen, og så efterfølgende får de lov til at holde en pause, da vi så vil sætte Rødhætte i fol i 2009.
Vi håber at kunne sælge Morpheus til nogen der vil bruge ham til avl, da vi jo selv synes at han er super fantastisk (men sådan har man det jo nok altid).
Når/hvis vi får ham solgt, vil vi nok se os om efter en hoppe mere.
Brug: Vi bruger mest vores heste til hygge. Vi nusser meget rundt sammen med dem, både ude og inde, og det passer os alle sammen fint. Bertha er pt den eneste vi kan ride på, men vi har brugt meget til på at lære hende at kende fra jorden, og derfor har vi ikke redet ret meget på hende endnu. Det er dog planen, at Sean og Bertha skal lære at ride lidt western.
Jeg vil her i løbet af efteråret gå igang med lidt mønstring, så vi er fit for fight når de skal kåres til næste år. Udover dette vil jeg bruge en masse tid på at lege med Morpheus, han skal bla. blive bedre til at gå i trailer, og så er der diverse drenge streger der lige skal arbejdes med.
Vi håber på, at vi på et tidspunkt kan få et større sted, hvor vi har plads til flere af de dejlige 4-benede, for vi er blevet godt og grundigt bidt af vores hverdag med de smukke store dyr, men indtil videre "nøjes" vi med de 4 vi har.
dec 2006
Følger: 45 Følgere: 41 Heste: 4 Emner: 15 Svar: 105
Avl:
Få dem kåret, og at avle nogle flotte og racetypiske føl. Har kun Rose der er kåret.
Brug:
Træne dem i western ridning, og måske kørsel.
Og prøve at få nogle Tinker folk med til at lave nogle western stævner med Tinkere, jeg håber at der kommer mange som syntes at det er sjovt :o)
Men der går lige 2-3 år endnu, skal lige ha tilredet min vallak, han er kun 2,5 år pt.
maj 2007
Følger: 91 Følgere: 91 Heste: 3 Emner: 24 Svar: 50
BRUG: Jeg vil rigtig gerne komme med til en masse jagter engang, og vil gerne nå LB klasser, måske oss LA.
Øhm men så til gengeld vil jeg rigtig gerne springe en hel masse, og nå en masse gode resultater.
Og skal nok til at køre ham til, til næste år,.
Er også rigtig godt igang med horsman ship, ( vil gerne opnå masser af tillid og hamoni mellem oss, mere end nu! )
maj 2007
Følger: 91 Følgere: 91 Heste: 3 Emner: 24 Svar: 50
jan 2005
Følger: 72 Følgere: 82 Heste: 5 Emner: 13 Svar: 160
Sabina`s mål er distancer 40 km på Sheik i distanceridning, et mål jeg tror på hun når. De er begge et par fighter.
Undertegnet og Wallentin starter også distanceridning i 08, meeen max 15 km
Hvor langt vil i nå?
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside