{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.088 visninger | Oprettet:

Søger du avlshoppe? {{forumTopicSubject}}

Hejsa.

Som nævnt i forum, skal jeg desværre skille mig af med min araberhoppe, Meksikana OX.
Jeg nænner ikke at sælge hende, da hun er min øjesten. Det vil MÅSKE ende med salg, men jeg må lige se det an. Til at starte med skal hun udlånes til araberstutteri, eller i det mindste til folk med araberkendskaber.

Jeg ønsker IKKE at hun bliver brugt i sport!

Faderen er Meksiboy OX, fantastisk tempereret og galophest på højt plan.
Moderlinien er den eftertragtede linie; Keheilet Ajuz.
Mor er Senitha OX.
Interesseret i stamtavlen? Se enten hendes HG-profil eller www.allbreedpedigree.com/meksikana for hele stamtavlen.

Hun har gode resultater, placeringer og sejre til og med LA-springning (1 m.), og dette har jeg selv trænet hende til på 3. år.
Fantastisk springer.

OBS:
Grunden til at hun IKKE sælges som sportshest er, at hun i princippet ikke KAN springe, men hun stoler simpelthen så meget på mig, at hun virkelig kæmper for det.
Det betyder dog også, at hvis jeg er den mindste smule i tvivl, bliver hun det også.
Hun er i øvrigt også en meget svær pony, hun bukker meget og kræver ekstremt rutineret rytter (HVIS hun bruges i sport!)
På skovture/ture og uden sadel er hun simpelthen så stille og rolig.
Hun er meget tændt under rytter og bliver derfor ofte longeret.

Hun er ca 147,5-148 cm u. sko og dermed registreret og færdigmålt som I'er-pony.
Født d. 10/6 1997, og blev dermed 10 år i år (:
Hun har desuden allerede fået 1 føl, KR Markomir OX (Se www.kres-arabians.dk).
Verdens gladeste pony til dato! (:

Er du interesseret, eller vil du vide mere, så ring på 31 61 45 43 eller 61 55 50 01.

Annoncen vil IKKE blive oprettet på markedet, da jeg kun ønsker udlåning til folk jeg har skrevet med om emnet arabere (:

OBS:
Allerhelst udlån til Sjælland og øerne, men findes det helt rette sted i Jylland, så er det det (:

Der kan aftales besøg (Opstaldet i Næstved på Maglebjerggård), men vi kan også få os en god snak et andet sted, over telefonen, på en café el.lign., da der er virkelig meget der skal fortælles om denne pony! (:

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Søger du avlshoppe?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce