{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
779 visninger | Oprettet:

alternativ strøelse {{forumTopicSubject}}

hejsa
i de lune sommer måneder sad et par venninder og jeg og kom ind på hvad vi putter i boksen. jeg bruger normalt spåner eller træpiller da jeg har et par alergikker. men til sidst kom snakken ind på hvad man enlig kunne bruge i stedet for som vi ikke bruger i dag. en venninde forslog at man da sikkert kunne bruge efterårets nedfalds blade hvis man tager dem ind og tørre dem et sted.
jeg har kastet mig ud i det og min ene alergikker pony står nu på 2 uge på blade fra æbletrærene, jubii han hverken hoster eller snotter.
men lidt en udstikker af min opdagelse hvad kunne i forstille jer at man elelrs kunne bruge?
ponyen står nok på blade indtil der ikek er flere, jeg kan tage ind og tørre men hvis der er andre billige allternativer eller ider kunne da da være spændene af høre

-trine

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  alternativ strøelse
  • #1   18. nov 2007 det lyder som en total fed ide! smiley

• #2   18. nov 2007 fed idé smiley

• #3   18. nov 2007 ej hvor smart:D man kan bruge papirsstrimler ja:) det suger godt:)

• #4   19. nov 2007 sjov idé. håber i har nok blade til resten af året smiley du kan lade den stå på god kvalitet hø, men ellers kan jeg anbefale Easy Strø. det er super godt, men koster lidt. dog billigere end f.eks. spåner, og meget meget blødere og fri for lugte fra selv de værste heste. skal bare muges som spåner men en balle holder så også ca. 5 dage hos min pony, og den sviner virkelig meget !

ang. papirsstrimler, så er det ikke fair for miljøet fordi der skal bruges mange mange kilo hver dag. vi havde en hest som stod på det, men det blev ikke bedre, for der er jo sværte i aviser og blade og det er jo ekstremt giftigt. det suger heller ikke særlig godt. vil du bruge almindeligt papir bliver det ret dyrt (og besværligt) fordi du skal bruge mindst 5 af de store pakker om dagen for at holde det bare nogen lunde rent. og til start skal du have 100 pakker i en boks

• #6   19. nov 2007 line: det lyder godt nok dyrt. hesten vil dels spise det hele, men det har jo heller ingen suge evne. og en sæk koster 140 kroner. så hvis der skal bruges sådan en hver anden dag, tror jeg det bliver en dyr fornøjelse, og nok heller ikke for godt når hesten lige spiser 90 liter tør lucerne...

• #8   21. nov 2007 vi giver kun 100 kr for en pose lucerne;D men hvis de strøer med lucerne, er der nok heller ikke alt det snask i, som der er i det man fodrer med;D altså der er nok ikke melasse eller olie i;D

• #10   26. nov 2007 Line: ja nemlig:) men det må jo være bedre siden de vil bruge det;D

Kommentér på:
alternativ strøelse

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce