24. okt 2004 Følger: 112 Følgere: 105 Heste: 12 Emner: 575 Svar: 3.829
Min lille baby er kommet til skade :( {{forumTopicSubject}}
Ja vi tog ned for at lukke damerne ind, men Capella kom ikke først ind som hun plejer og hun var ikke ivrig som hun plejer, men det tænkte vi ikke lige over.
så da hun skulle ind i boksen haltede hun stærkt på højre bag, og ejg reagerede med det samme hun er jo min lille baby, så jeg kiggede med det samme ned kunne ane noget der blødte.
vi trak hende ud i lyset og hun havde et kæmpe hud afskrabning eller dybere og blev bange må jeg indrømme. og vi tror vi kunne se en tydelig sene, men vi var ikke helt sikre, så vi vaskede det i blå biotex og smurte det ind i helosan.
det var også hendes første gang til at få ordnet sår på hendes bagben og hun tog det så pænt, hun slikkede mig på mit ærme og min hånd, jeg var helt våd til sidst, tror hun var lidt bange.
vi tror det var hendes første kamp om magt! hun har længe gået med hoved oppe i røven af Pearl, bidt hende i haser og røv og bider i hendes dækken, uden hun havde gjort noget, så vi går ud fra hun var gået for langt og Pearl har losset hende..
maj 2005
Følger: 49 Følgere: 47 Heste: 1 Emner: 16 Svar: 584
Må dog indrømme at jeg havde ringet efter dyrlægen, hvis jeg havde været i tvivl om det var en sene eller ej jeg kunne se.
Min Diablo kom til skade sidste år hvor senen forpå på bagbenet kunne ses, og det var kun fordi han ikke var halt at han ikke blev indlagt til operation.
Så jeg vil råde dig til at få set på det.
okt 2004
Følger: 112 Følgere: 105 Heste: 12 Emner: 575 Svar: 3.829
så vi kigger grundigt på det i dag, det kan jo også være noget skin
okt 2004
Følger: 112 Følgere: 105 Heste: 12 Emner: 575 Svar: 3.829
jeg er bare lidt beskyttende fordi hun skal i gange om 1 år og inden da skal vi nå en masse..
Min lille baby er kommet til skade :(
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside