min pony spisser haler {{forumTopicSubject}}
min pony gik på fold med en lille pony og ved siden af gik 2 heste. det var døgn fold og den var okay stor og der var et lille læ skur, der var alt hun behovede. den lille pony går kun på fold og er 124 cm høj i forhold til hendes ca 143 cm. min pony begynde at jage den (poppy). mindy (min pony) var tit oppe og toppes med lobo (en af de andre) de var oppe at slogs med den untagelse at der var et hæng i mellem, de spakede til det viste tænder stejlede. og det blev værre og værre.
en dag manglede lobo sin hale. den havde en maget tyk, flot hale som nu er mindre end 20 cm lang fra toppen af haleroden. vi viste ikke og det var hende men for en sikkerheds skyld gav vi hende en masse olie så det kunne glide nemt igemmen. en uge senere startede hun på den anden hest. hun havde aldrig rigtig haft et problem med den. dens hale som var lang (rørte jorden med 2-3 cm) og tynd er nu halvt tykket igemmen. vi gav hende olie igen men denne gang flyttede vi hende ind.
mit spørgsmål er nu om nogle har en ide til hvad jeg kan gøre for hun blev en anden pony af at være ude?
mar 2007
Følger: 40 Følgere: 38 Heste: 5 Emner: 25 Svar: 147
okt 2005
Følger: 86 Følgere: 83 Emner: 15 Svar: 42
mar 2007
Følger: 40 Følgere: 38 Heste: 5 Emner: 25 Svar: 147
min pony spisser haler
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside