{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
540 visninger | Oprettet:

p-stav som prævention {{forumTopicSubject}}

mig og min kæreste har dikuteret det meget og vi kom frem til det bedste prevention for vil en p-stav der skal sidde i min arm. de fungere på samme måde somm p-piller altså sender lidt hormon ud ad gangen. problemet for mig ang p-piller er at jeg ikk husker at tage dem og så går fidusen lidt af dem. i dag var jeg så ved lægen og få sat den op... den sidder i min højre overarm lige under huden. den gør så at jeg ikk kan få børn i de næste 3 år. og om 3 år skal jeg have den fjernet igen (det kan man os før hvis man ønsker). den koster 1400 kr men hvis jeg så regndede ¨på hvor meget p-piller ville koster i 3 år så er der nogen penge og sparer (250 kr for mdr - på 3 år blir det til 3000kr ) min læge sagde så om jeg havde givet 1400 for den.. øh nej det havde jeg ikke min lokale brugs hvor man kan få medicin fra apoteket tilsendt til, ville have nogen penge... jeg viste ham pakken hvor der står pris på. ja rigtig der stod 0 kr... det kunne han ikke forstå for sygsikring danmark dækker normalt ikke sådan noget... så de har sikkert lavet en fejl... hehe så har lige sparet 1400 kr....fedt....

andre der har nogle erfaring med p-stave...?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  p-stav som prævention
Kommentér på:
p-stav som prævention

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce