{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
259 visninger | Oprettet:

Skal man blande sig? :/ {{forumTopicSubject}}

Øvs øvs. Forleden dag sad jeg og så elevundervisning., og jeg lagde mærke til at en af hestene rakte tunge ind i mellem, og jeg har læst at det er hvis de er irriteret af bidet, eller har smerter, kan de finde på at stikke tungen ud. Men underviseren opdager ingenting. (En underviser der efter min mening ikke burde undervise. Hun siger kun lav en volte!, rid op ad midterlinien, og retter næsten ikke på rytteren. Og hvis man spiller fodbold, og hesten ikke vil gå hen til bolden, siger hun bare - SPARK SÅ TIL! )

Jeg kan virkelig ikke klare hende, og jeg kan virkelig ikke klare at de bare lukker øjnene hvis hesten har smerter.

Men altså hvad skal man dog sige? og skal man overhovedet sige det? Det nager mig bare så meget! smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skal man blande sig? :/
  • #2   1. feb 2008 Hvis du kan "klare" at hun måske bliver sur på dig, så gør det!
    Hvis du ved, at du vil blive meget ked af det, hvis hun efterfølgende behandler dig dårligt - så lad være.
    Vi ønsker alle bare at kunne sige sådan noget - uden at få "straf" for det. Men det kan man ikke altid. Man må så vælge, om man vil satse eller tie.

Held og lykke ligemeget hvad smiley

Kommentér på:
Skal man blande sig? :/

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce