{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.916 visninger | Oprettet:

Blackman opsøgte Anne og Søren... {{forumTopicSubject}}

På skærmen havde Thomas Blachmann kun hånlige ord og hovedrysten til overs for Anne og Søren.

Men da det tidligere par i fredags var blevet stemt ud af X Factor – blandt andet med Blachmanns stemme som den ene af de to afgørende – så var tonen en helt anden fra den benhårde dommer.

- Det var ham, der henvendte sig til os. Ikke for at sige undskyld. Og det var også lidt rodet, det han sagde, så jeg forstod det ikke helt. Men jeg tror, det var mere for at sige farvel på en ordentlig måde, fortæller Søren Thorlund til B.T.
I sin lange tirade mod Søren og Anne havde Blackmann blandt andet kaldt dem for ”de nye Keld & Hilda”.

- Det er smag eller behag. Vi havde godt snakket om inden, at vi ikke passede ind i Blachmans musikstil eller genre. Men vi synes, at vores optræden gik rigtig godt, så vi havde ikke troet, at vi skulle ryge ud, siger 21-årige Anne Axelgaard til B.T.

Mens Anne var ked af det efter ydmygelsen på direkte TV, og tog hjem på hotellet for at sove, smuttede Søren i byen for at skylle udstemningen ned.

- Jeg blev mere og mere sur og skuffet i løbet af natten. Men i dag er det ved at hjælpe lidt på det. Vi er jo glade for at nå så langt, som vi gjorde, men det er stadig en rigtig øv-oplevelse. Man vil bare ikke være de første, der ryger, forklarer Søren til B.T.

Efter et par uger i København er Anne og Søren nu taget hjem. Han fortsætter håndboldspillet i Skjern, mens hun skal tilbage og passe børn i vuggestuen i Århus.
Spørgsmålet er, om X Factor betyder, at de giver hinanden en chance som kærester igen.Nu skal vi først lige hjem og sluge oplevelsen. Der er så mange ting, der skal fordøjes. Så den snak må vi tage på et andet tidspunkt, siger Søren og Anne.

synes det er flot af ham at han går hen og snakker med dem efter showet!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Blackman opsøgte Anne og Søren...
Kommentér på:
Blackman opsøgte Anne og Søren...

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce