{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
604 visninger | Oprettet:

Redet første gans med cordeo {{forumTopicSubject}}

Min Tellington-Jones halsring kom med posten idag og skulle selvfølgelig straks have den med ned til heste..
Først legede vi løs i ridehuset hvor hun havde den på.. hun reagerede fint på den fra jorden.. stoppede og lavede edda versader kun fra tegn fra den smiley
Øvede også lidt med at stå på skammel.. det eneste vi har i stalden der et stabilt og holdbart nok er sådan en kasse vi stiger op fra.. men den er 50-60 cm høj.. jeg satte hendes ene hov op på den og klikkede hende for at hold den der, så slappede hun af i benet og klikkede hende selvfølgelig igen.. og så løftede hun af sig selv 2 hov op (hold op hun blev høj smiley ) så skyndte mig at klikke og give ekstra stor godbid.. 2 gang løftede hun selv den 2 hov op og stod lidt med begge hove oppe..
Så trak jeg ind og fodrede.. men kunne så ikke lade være at hoppe op på strigle bommen og videre op på hende og ride hende ud til løsdriften (vi har sådan en stor lade med åbne spiltorv hvor vi strigler.. så man kan hoppe op fra skille bommene og ride ud smiley ) jeg havde grime og torv i hende, men red på cordeo'en.. stop fungerede faktisk ret fint, når man tænker på det er første gang.. drejet var dog lidt sløvere, så måtte ind imellem lige tage tøjlen til hjælp.. men det blæste jo også en halv pelikan og nogle hestes sloges på folden.. så der var også meget til at forstyrre.. men synte hun var vildt dygtig smiley
Hvad har i lavet idag ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Redet første gans med cordeo
Kommentér på:
Redet første gans med cordeo

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce