256 visninger
|
Oprettet:
Noget nyt? {{forumTopicSubject}}
Synes der er lidt stille herinde for tiden... Er der slet ingen der har noget at fortælle? Eller måske venter alle bare på en melding fra Eldur;-)
Måske er der nogen af de nye medlemmer der ikke har præsenteret sig endnu, så håber jeg i lige vil skrive lidt om jer selv:-)
Kan i alle have en god dag:-)
jul 2004
Følger: 4 Følgere: 100 Heste: 5 Emner: 168 Svar: 957
Jeg har selv passet mine heste under alle 3 graviditeter, men har ikke redet. Har godt nok en gammel rolig pony jeg sagtens kunne ride på, han er helt idiotsikker. Men ville altså aldrig kunne tilgive mig selv hvis der skete noget med det ufødte barn...
mar 2007
Følger: 43 Følgere: 38 Heste: 3 Emner: 38 Svar: 260
Kan da fortælle min datter på 5 mdr har lige pludselig 4 tænder på vej...
jul 2004
Følger: 4 Følgere: 100 Heste: 5 Emner: 168 Svar: 957
mar 2007
Følger: 43 Følgere: 38 Heste: 3 Emner: 38 Svar: 260
feb 2007
Følger: 59 Følgere: 55 Heste: 2 Emner: 32 Svar: 184
Jeg valgte at sælge min unghest da jeg ventede min første og holdte pause fra hestene indtil den yngste var 3 år.
jul 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Heste: 1 Svar: 23
Jeg er gravid i 19 uge med mit første barn. Jeg rider stadig min dejlige hest, dog har jeg lidt noget af kvalme, opkast og tisse ture i utide, som har betydet lidt flere fri- eller skridt dage for min hest.
Ellers passer jeg på mig selv, ingen vilde gallopper i det fri, kun tante ture. Ingen spring, kun dressur i ridehuset og kun hvis der er andre på gården.
nov 2006
Følger: 41 Følgere: 39 Heste: 7 Emner: 34 Svar: 309
jeg er 22 og alenemor til en dejlig datter på 5 mdr (eller det blir hun her på søndag)
så har jeg verdens dejligste fuldblod, som jeg rider både spring og dressur på (og red indtil dagen før jeg fødte) og jeg mønstre heste (gjorde jeg indtil jeg var ca 8 mdr henne). er på landsholdet og ska til vm her til august.
så har jeg 2 hunde, den ene til udstilling, den anden er jagthund (min onkel bruger hende til jagt)
så har jeg 3 kaniner..
ellers er jeg igang med hf (holder barsel, men fortsætter efter sommerferien)
ja det var vist det..
Noget nyt?
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside