{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
599 visninger | Oprettet:

Så kom Tölten :D {{forumTopicSubject}}

hejsa smiley
jeg har i over et halvt år nu haft problemer med Raudrekki's tölt, når man i skal vist have hele historien smiley
da jeg købte Raudrekki i Juni 2007 töltede han ren, men så nok en måned senere kom han i ubalace desværre og fik verdens ringeste hove (og det er ikke underdrevet) han rev hele 5-6 sko af på 1-2 måneder smiley
og skulle måske have kunsthove på forhovene, heldigvis fik vi smeden Christian til at få rettet på hovene og sætte "mini" sko på hans fohove, så han ikke behøvede knushov, når men så 2 dage efter træk jeg ham så ned i ridehuset for at ride, men han var ENORMT halt, så han kom i boks da han næsten ikke kunne gå, stakkels Raudrekki,
så endelig er hans hove begyndt at blive fine igen og han træder ikke skoene af mere, så var der jo den tölt som er blevet til Grissepas, smiley
jeg fik en masse undervisning som halp en del, han grissepassede stadig hvis jeg red lige ud men gik ren i volter,
så var jeg på et kursus med Mette Fra Læsø (D. 1 -2 Marts) og der blev jeg undervist i 3 timer (ialt) og til sidst gik han så mega godt og igen grissepas selvom jeg red ligeud nogle gange, jeg ikke kunne fatte at det var min hest, alle sagde at de aldrig havde set ham gå bedere smiley STOLT
så fik han så fri mandag og så red jeg så på ham tirsdag, og her komme det fantastiske smiley
jeg red 15 min i skridt med skidt øvelser
så ville jeg så lige prøve at tölte (som jeg regnede med var lidt grissepas i), og hold da op han grissepassede ikke en eneste gang, jeg var så mega glad smiley han har igen lært at tölte rent og helt rent smiley og det var lige efter det kursus, self. har mine andre undervisnings timer også virket en del, men kursuset var lige prikken over i'et<3
jeg kan kun anbefale sådan et kursus smiley
så nu er vi ved at være parate til stævne 10-12 maj smiley

jeg ville lige ud med min glæde :D<3

kram Cecilie

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Så kom Tölten :D
Kommentér på:
Så kom Tölten :D

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce