{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
568 visninger | Oprettet:

min gamle dyreværns sags {{forumTopicSubject}}

er blevet taget op igen, fik skisme et brev fra et advokat firma at jeg skulle møde op til et møde angående min sag med en hvis herre, da han nu krævede erstatning for hans hund, som blev sparket af min gamle pony.

Jeg kan lige fortælle hvad der skete den gang (det er 5 år siden) prøver at gøre det kort... jeg var ude og ride en tur på en pony jeg måske skulle købe... da en meget agressiv amstaff ligne hund kom farerende ud af en have og sprang over hegnet (det var et ganske lavt hegn der ikke kunne holde noget som helst inde). den løber om bag ponyen og bider først i venstre bagben men slippe der ponyen begynder at danse rundt. den bider sig fast igen i højre bagben og begynder af flå. jeg falder af ponyen, heldigvis springer hunden ikke på mig men holder fast på ponyes bagben.. tilsidste får min pony sparket hunden voldsomt i hovedet så den slipper... heldigvis kunne ponyen sys sammen igen, men hunden måtte blive aflivet.
Den gang blev det afgjort i retten at det var hundens ejer egn skyld, men nu tager han jo sagen op igen og kræver erstatning for hans hund. det synes jeg ikke er fair.
undskyld mit fortvivlet sureopstød, men måtte bare af med det

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  min gamle dyreværns sags
Kommentér på:
min gamle dyreværns sags

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce