438 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Kom så tøser!"
Kom så tøser!
I har til i aften, se at meld til!:D Der er 4 der har tilmeldt, og vi er altså 14 medlemmere! KOM SÅ!:DD Afstemningen bliver lavet i aften efter 22:45 da jeg kommer hjem fra arbejde der, og kører ti...
I har til i aften, se at meld til!:D Der er 4 der har tilmeldt, og vi er altså 14 medlemmere! KOM SÅ!:DD Afstemningen bliver lavet i aften efter 22:45 da jeg kommer hjem fra arbejde der, og kører ti...
Skrevet af: Briarwood Horses - Nyklægget student! - 6. sep 2013
Kom så tøser!
Nu må vi altså tage os lidt sammen, og få budt de ventende heste velkommen, eller afvise dem, hvis det er det vi vil. Men skal vi da ikke lige tage os lidt sammen? ;)
Nu må vi altså tage os lidt sammen, og få budt de ventende heste velkommen, eller afvise dem, hvis det er det vi vil. Men skal vi da ikke lige tage os lidt sammen? ;)
Skrevet af: Hippie uden hypse - 9. jul 2013
Kom så Tøser
Nu skal vi altså diskuter et el andet, inden vi falder helt i søvn på sådan en lørdag aften! Nogen der er mere opfindsom end jeg er????
Nu skal vi altså diskuter et el andet, inden vi falder helt i søvn på sådan en lørdag aften! Nogen der er mere opfindsom end jeg er????
Skrevet af: Lena Teamtrav **Bidløs** B - 4. nov 2006
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
- Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
- Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
- Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
- Reparation af udendørslys 1.002 kr.
- Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.
mar 2008
Følger: 50 Følgere: 51 Heste: 1 Emner: 1 Svar: 10
Kom så tøser!
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside