{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
406 visninger | Oprettet:

De kan ik styre hesten uden bid {{forumTopicSubject}}

Der er en del der skriver jeg vil gerne ride uden bid, en kan ikke styre hesten uden. mm.
Jeg synes de skulle tage at smide det bid hurtigst muligt og få trænet. . det er et problem der skal løses. Jeg kunne helere ik altid til tider styre min hest da jeg red med bid.

hvad er jeres meninger til det?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  De kan ik styre hesten uden bid
  • #3   6. apr 2008 tror mange gange problemet ligger i:

1) at det er svært at finde kompetente undervisere der kan hjælpe en den rigtige vej
    2) det andet har folk altid gjort, og det er svært at slippe gamle meninger
    3) der er gået meget sport i at lave hms, ride bidløst mv. at nogle folk er ved at brække sig, da mange folk bliver helt fanatiske.
    4) på rideskoler lærer underviserne dem at ride med bidet og tøjlerne i stedet for med sædet.

osv osv...

• #5   7. apr 2008 desværre er der nogle der synes det er nemmer for dem a styre i bidet... men uden problemer kan man jo få hesten til det samme både med og uden bid. uden bidet kræver det bare lidt mere arbejde fra rytterens side, men det er os meget dejligere for hesten, vil jeg i hvert fald mene. min anden hest, der ikke er oprettet her inde rider jeg altid uden bid... fandt ud af at han er meget nemmere a styre hvis han ikke har bidet a tænke på. det gør så bare lidt emre arbejde til mig. men alt i alt så synes jeg enlig bare a det her gjort båndet i mellem os meget stærker. jeg kan kun forslå det til andre. drop bidet, det er skønt for både dig og hesten a undvære det.

• #7   8. apr 2008 ja er også helt enig synes min er blevet meget nemmere at ride efter jeg er begyndt på bidløs:)

Kommentér på:
De kan ik styre hesten uden bid

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce