{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
692 visninger | Oprettet:

Stil halløj ting xD {{forumTopicSubject}}

Ja jeg er nok underlig, jeg røv kedede mig,
så derfor gik jeg igang med at skrive et essay
med titlen : Før jeg sover . så jeg kunne øve
mig lidt for skal til terminseksamen på tirsdag i dansk.

Skrev den på et kvarter så bær over med fejlene smiley


Før jeg sover

Før jeg falder i søvn, flyver der tusinde tanker gennem mit hoved. Nu vil jeg fortælle om nogle af dem. De er måske sære, og hvad så?

Tit tænker jeg på, findes der andre planeter med levende mennesker som os? Langt, langt ude i universet ligger der nok et andet væsen og spekulerer over det samme. Eller gør der? Det kunne godt ske, men er de så nogle vandskabninger, ellers nogle der ligner os. Sådan nogle overvejelser dukker tit op i mit hoved. Tænk hvis man om 50 eller 100 år var fundet frem til der virkelig fandtes nogle skabninger på en helt anden planet. Det kunne både være godt og skidt. Hvis de nu havde nogle bedre teknologiske ting end os, hvis de havde andre måder at skaffe energi på. Men det kunne også være de ville overtage vores lille planet, eller det kunne være de troede vi var monstre fra et andet univers. Det kunne være sejt at have et rumvæsen som penneven, så kunne man høre om hvad de lavede, måske kunne man endda besøge dem, med rumskibe. Hvem ved?

Nogle gange tænker jeg også, det kunne være sjovt at opfinde noget som ikke fandtes men hvad? Måske kunne jeg finde ud af den nyeste cykel, hvor du overhovedet ikke skal bevæge sig. Hm, nej. Så kan man lige så godt købe en knallert. Så kunne jeg opfinde en helt ny skole, hvor der ikke vare lektier, og hvor man bare kunne have det sjovt. Men hvordan skulle jeg så få en uddannelse? Jeg kunne også bare opfinde en tidsmaskine så jeg kunne flyve ind i fremtiden, så kunne jeg finde ud af hvad jeg skal gøre, og hvad jeg ikke skal gøre. Jeg tror bare jeg lader disse ideer flyve rundt i mine tanker.

Det kunne være sjovt at vide hvad der skete efter døden. Men det er måske bedst at undlade at vide det. Jeg tror selv at jeg vil møde alle mine venner, og min elskede familie der oppe. Jeg tror det er et rart sted med chokolade, og ren afslapning. Det kan også være det er et sted med arbejde, arbejde og arbejde. Men jeg tror nu det er et godt sted. Men indtil videre regner jeg da ikke med at skal der op.

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Stil halløj ting xD

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce