Merchi kunne være død nu :( {{forumTopicSubject}}
Idag, da jeg stod og nusser og strilede Merchi, fik han lov til at få en gulerod, af en dame der kom forbi, den var godt nok stor, så han var rigtig kommet på arbejde. Det viser sig så, da jeg kom ind i boksen til ham efter noget tid, at han havde fået et stykke gat i halsen, snotten stod ud af hans næse, han hostede, og var våd af sved, hans ben rystede og han kunne ikke få luft. Skyndt mig at løbe efter hjælp. fuck jeg var bange, for der ville ske noget med min lille basse. Mig og en til trykkede på hans luftrør, så han kunne få det enten op eller ned. jeg stod og blev ved med at snakke med ham, så han slappede af, for han havde spændt så meget i sit luftrør, at det har helt hårdt. så han skulle slappe af, for at det kunne løsne sig det der sad fast... Tankerne fløj rundt i hovedet på mig imens. jeg var vildt bange, for kender nogen heste som er døde af det. så skulle ha dyrlæge ud med det samme, hvis det ikke blev bedre.... Tror først jeg fandt ud af lige det, hvor højt jeg elsker den hest.... har fuldt ham siden han var baby, så er hårdt for en moar at se sin lille hest ikke kan trække vejret...
Men heldigvis, fik han det bedre, han fik vist slukt det stykke. Så tog ham ud af boksen og trak rundt med ham. Stille og roligt, holdt han op med at svede, og snotten og hosten holdt op. Bagefter stod han og gumlede wrap, somom der ingenting var sket.... Holdt derefter øje med ham, hvordan han havde det. men det gik heldigvis godt.... puha, troede lige jeg skulle miste ham....
ved slet ikke hvad jeg ville ha gjort, hvis han døde..... elsker sku den dreng<3
Der er endnu ikke skrevet kommentarer
Merchi kunne være død nu :(
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside