{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
592 visninger | Oprettet:

Canada {{forumTopicSubject}}

Hej.
Syntes lige jeg ville fortælle hvor heldig (og MEGA spændt!) jeg er.
På tirsdag (d. 1. juli) tager jeg til Canada i en måned.
1. uge skal jeg besøge noget familie i Toronto - og hvis nogen ikke skulle vide det så er Toronto Canadas (verdens næst største land) største by - så ka man vist tale om at komme til storbyen smiley
2. + 3. uge skal jeg besøge en veninde jeg har i Saskatoon.
Og den sidste uge skal jeg så ud på en ranch og ride en masse western ridning smiley Jeg ved godt det kun er en uge, men jeg tror stadig det bliver helt vildt spændene og sjovt og de skulle have den skønneste natur!

Det er hvad min sommerferie kommer til at gå med smiley - Så regner med at komme hjem med en masse oplevelser og nye erfaringer og selvfølgelig noget lækkert udstyr smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Canada
  • #1   24. jun 2008 Jette: Tja måske kommer hun til at kunne li det når hun prøver det derovre? Hvem ved

    Michelle: Ja jeg må faktisk have utroligt meget bagage med - 2 kufferter der hver må veje 22 kg og en håndbagage der må veje 8 kg, så det vil sige 52 kg i alt! Regner med at tage så lidt med som muligt og så bare fylde op med gode sager når jeg skal hjem smiley


  • #2   24. jun 2008 Syntes faktisk også jeg er rigtig heldig smiley

    Jette: Okay, det er jo også fair nok smiley


  • #3   24. jun 2008 Lyder vildt fedt! Min søster boede et år i Canada, i forbindelse med hendes kærestes uddannelse som pilot smiley I Forbindelse med at komme ud på en ranch derovre, skal du huske at forberede dig at de de fleste steder ser hesten udelukkende som arbejdsmiddel og levebrød, så træning osv er efter noget hårdere metoder end i Danmark..
    Skal måske selv til Arizona til efteråret, til den tid befinder søsteren sig der smiley


  • #4   25. jun 2008 Ja jeg ved godt at de ikke ser på træningen af hesten som vi gør det, men det sted jeg skal hen, er et sted for turister, dvs. de har ikke en kæmpe kvæg farm osv de skal rundt og passe, men jo jeg tror stadig det er meget anderledes fra DK.

  • #5   10. aug 2008 Heey igen smiley
    Hmm kom bare lige til at tænke på hvis der er nogen der vil se billeder fra min tur til Canada (eller dvs. fra den uge hvor jeg var ranchen) så har jeg lavet et album med billeder derfra.
    Så kan i jo se det og i må meget gerne smide en kommentar smiley
    // Amalie


Kommentér på:
Canada

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce