{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
152 visninger | Oprettet:

hun er jo snart voksen {{forumTopicSubject}}

jeg var lige ude og hilse på nosey igen i dag... men idag slog det mig hvor stor og veludviklet nosey er blevet på den seneste tid.
altså jeg satte en ranglet langbenet 2 års plag på sommergræs o nede på folden står der nu en smuk velvoksen welsh mountain dame med flot figur. der simpelhent ligner en fuldt udvokset welsh mountain.

ihhh de kære små bliver dog også så hurtig store, er der andre der oplever dette ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hun er jo snart voksen
  • #1   24. jul 2008 ja da tarzan har nydt godt af at komme på døgngras med de andre...det har hjulpet utrolig meget på den bette pony

• #2   25. jul 2008 Dejligt smiley Min bliver bare højere og højere... men er stadig lige så smald og ranglet og se på som da hun var 1 år... dyrlægen har vuderet at hun nok stadig vokser 15-20 cm... hvilket for mig slet ikke gør noget... men håbet dæle der kommer noget bredte på også... hendes bring er så smald at jeg ikke engang kan have en hånd mellem forbenene... hvilket er lidt vildt efter som hun nærmer sig de 160 smiley smiley Hun er i øvrigt vokset ca 30cm på et år smiley troede ellers bare hun bleven lille dims... men næ nej...snydt smiley

Kommentér på:
hun er jo snart voksen

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce