{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
457 visninger | Oprettet:

Hvad skal der til? {{forumTopicSubject}}

Hej alle ismule ejere.

Hvad skal der til at få oprettet sin øjesten her på hestegalleri.
Må indrømme at jeg faktisk er lidt skuffet over de brugere der bare stemmer en ud, uden at sige hvorfor. Det er da noget mærkeligt noget.

Tak til jer der stemte for. Men jeg er seriøst blevet i tvivl om jeg i det hele taget gider det her. Jeg har haft hesten 29 timer da jeg opretter den. Er det forkert?
Så naturligvis er der ikke ridebilleder, billeder fra skov, fastelavn, stævner, strigling, i vand, uden sadel, i longe på fold hvor hun ruller sig og meget andet. Hvade jo kun nogle fra de to første dage hvor hun bare fik lov at falde til Men det kommer jo... hvilket jeg også havde skrevet. Så jeg kan bare ikke lige se hvad andre heste har som hun ikke har.
Øv! Er bare virkelig skuffet! Blev lige nødt til at komme ud med det.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad skal der til?
  • #1   15. aug 2008 forsstår jeg godt, jeg stemmer alle ind, hvis de altså overholder kravene alle er velkomne herindeXD

• #2   15. aug 2008 S længe man har nok og ordenlige billeder og skriver lidt mere end bare 5 linier om krikker er jeg tilfreds. For det meste smiley

• #3   15. aug 2008 Tak Sara-Maria Det var også fedt med opbakning... Hun er lige blevet afvist igen! Øv øv smiley

Tror bare hun får sin helt egen hjemmeside. Det har hun fortjent. Og så kan alle dem der ikke kan li' hende bare rende og hoppe. ha ha.
    Synes faktisk at HG på det punkt er ret sørgeligt. For folk kommer jo ikke engang med konstruktiv kritik.
    Men endnu engang tak til dem der har stemt på hende.

• #4   16. aug 2008 Hvis nu du prøver i aften ved en 19-20 tiden så burde der være en masse unge der gerne stemmer dig ind smiley

Mine blev skam også afvist de første gange.

• #5   16. aug 2008 Tak det er jeg selvfølgelig ked af på dine vegne, men rart at vide at det ikke er bare er min ismule der ikke er fin nok.
    Men hun får nu alligevel sin helt egen hjemmeside. Er allerede igang med at lave den.
    I skal nok få linket når der er kommet lidt mere kød på.

• #6   16. aug 2008 Det er da også helt fint, men hvis du bare opretter hende igen liger efter hun er afvist kommer hun sikkert ind. Du skal bare finde tiden hvor de "små" tøser er på smiley

Kommentér på:
Hvad skal der til?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce