{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
606 visninger | Oprettet:

arr {{forumTopicSubject}}

det hele er noget lort hele livet jeg kan bar ikke mer!
jeg har ikke rigtig nogle venner jeg er sammen med fordi jeg ved sq ikke hvem jeg er venner me mer for hver gang der er nogle der er bedre end mig dropper de mig det er så kedeligt i frikvaterne og være samm me de andre der bar sidder og snakker og jeg lytter bar ve ik va jeg skal sige eller noget føler mig virkelig ikke tryk i klassen smiley
men det er så svært at snakke med nogen om det face to face fx. fordi jeg ikke griner og snakker så meget mer jeg plejer altid være glad har jeg fået afvide har de sagt det til min lære så sq jeg snakke med hende men jeg lader bar som om der ikke er noget galt fordi jeg kan ikke fortælle det face to face
inden sommerferien skar jeg i mig selv og det blev opdaget der var der os nogle der sage det så der sq jeg os snakke med en om det men det kan jeg ikke så jeg sage jeg ikke ville snakke om det og de må jo ikke tvinge mig

men det sværeste er alså jeg er bange for at blive mobbet igen
fra 0-6 er jeg blevet mobbet
i 2 klasse flyttede en af mine bedstevenner
for 10 år siden igår misted jeg min lillesøs

i december døde en af min bedstevenindes mor jeg var der jo altid over såe det var hårdt og en af min bedste veninde er flyttet til sjælland!

jeg havde lovet at passe på hendes frieser(den var gammel) indtil hun fik den der over eller der sq jo lige dyrelæge til at tjekke.. men passede jeg nok på hende nej hun blev aflivet ingen gang en måned efter hendes mors død

så lidt efter dør min farfar smiley
de 3 sidste ting er sket på ca 1 måned og 2 dage smiley

jeg kan bar ik mer

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  arr
  • #1   24. aug 2008 jeg har lige som dig
    det er pis svært

• #2   24. aug 2008 Jeg ved godt der er hårdt lige nu, og det kan være svært at finde nogen livslyst i perioder.

Jeg har selv været en del igennem, i 7, overvejede jeg selvmord 6 gange, og 3 af gangene var jeg SÅ tæt på - jeg sad med en kniv og var få sekunder fra bare at skære løs til jeg ville falde om, men jeg ombestemte mig hver gang, lige i sidste øjeblik fortrød jeg, og indså at det bare ikke er det værd! Alle de dårlige ting man oplever i sin barndom, skal bare ikke sætte en stopper for alle de gode ting man oplever i fremtiden.

De eneste jeg har fået hjælp af, er mine bedste veninder. De eneste ordenlige venner jeg har haft i 10 år. Jeg fortalte dem hvad jeg har været igennem, og i dag har jeg den holdning, at selvmord er det mest egoistiske at gøre.

Jeg ved ikke om du tænker på selvmord, men det kan det godt lyde som om du gør - og hvis du gør, så lad for alt i verden være! Udsæt ikke dem der holder af dig, for selvmord! Det er noget af det allerværste en familie kan gennemgå!

Istedet synes jeg du skal snakke med en voksen, som du stoler på. Dine forældre, en lærer, et familiemedlem, en venindes mor - bare en eller anden du har tillid til. Hvis du på ingen måde har lyst til det, så ser jeg ingen anden udvej end psykolog, så du kan komme igennem den her fase - for ja, det er 'bare' en fase. Det er umuligt at komme igennem livet uden nederlag, og jeg tror helt ærligt ikke der er ret mange mennesker i verdenen, der ikke - mindst én gang i livet - har overvejet selvmord. For alle har eller vil komme igennem en tid hvor alt bare er træls og uretfærdigt, og hvor alt går galt. But don't worry! Der kommer også et tidspunkt hvor alt vil lysne, og du får det bedre igen.

Kommentér på:
arr

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce