{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
264 visninger | Oprettet:

kender i det? {{forumTopicSubject}}

kender i det når man bare bliver x-tra glad?
lige for tiden går nagoya bare super og har beslutte mig og ta til et stævne på ham her om 3 uger, og så var jeg jo lidt nervøs for om han vil gå op i traileren da det nok er mellem 10-15 år siden han sidst har gået op i en
og så sku vi lige prøve igår, og han vader bare lige op i den vi lukker og han står bare ligså stiller derinde og så åbner vi igen og han går ligså stille ud igen, nøj hvor blev jeg bare glad lige der! (:

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kender i det?
  • #2   31. aug 2008 kender jeg sku godt :b

efter mig og silver stort set ikke havde redet i 7 uger (sommerferien) besluttede jeg mig så en dag for at ride lidt dressur xD troede slet ikke jeg ville få ham ned, fordi det var så lang tid siden, og nbår jeg ikke har redet seriøst i lang tid plejer det at gå ekstremt dårligt. Men så gik det bare herre godt og de næste 2-3 uger kunne jeg ride ham ned efter 20 minutter helt uden at tage i tøjlen lækkert :b men her for en uge siden synes silver ås ikke han gad gå pænt mere, og lige siden har han basre gået som en giraf !! og så lige en uge før vestegnsmestersksberne S:

men kender det godt (;

Kommentér på:
kender i det?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce