{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
774 visninger | Oprettet:

GRÆDEDAG, YNK MODTAGES GERNE:-( {{forumTopicSubject}}


Jeg købte min elskede traver Fasten Seat Belt (Fazer )første gang for ca 3,5 år siden, havde ham i 1,5 år, men pga arbejdsløshed mm, solgte jeg ham til den sødeste pige.
2 mdr efter fik jeg godt arbejde igen, og fortrød mit salg, men hun ville ikke af med den skønne hest igen. (Forståeligt nok)
Og det var så også ok, da han havde fået et super hjem.
Jeg fik så budet om at købe ham tilbage, da hun er gravid, og ikke når 4 heste mere, så Fazer havde stået stille i 4 mdr.
Jubiiii, ja tak, sagde jeg.
Jeg fik ham så hjem her d 23/8-08.
Da vi så startede med at ride, var han en smule uren, men efter 7 dage lidt halt.
Jeg fik dyrlægen ud, da jeg ville vide om han blot var stiv efter at stå stille, dårlig balance med mudder på banen, måske havde lidt gigt, eller hvad.
Diagnose : Mange ledforandringer, gevækster mm på begge forben, vi røntgenfotograferede ikke bagbenene, da dette var depri nok.
Han skal aflives:-(
Pigen der har haft ham de sidste 2 år, er helt uden skyld, da jeg ved han aldrig før dette har været halt, og ledforandringerne er sikkert opstartet efter stød pga kørsel på hårdt underlag.
(Han er trænet som travhest i ca 2 år.)
Han er ikke halt på mark, men han har stadig smerter da det er alle ben, men især det ene forben.
Så da han har stået stille, har det ikke kunnet ses.
Jeg er grædefærdig og knust.
Elsker den hest.




Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  GRÆDEDAG, YNK MODTAGES GERNE:-(
Kommentér på:
GRÆDEDAG, YNK MODTAGES GERNE:-(

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce