{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
725 visninger | Oprettet:

dansk stil, VIGTIG {{forumTopicSubject}}

hej søde menneske.
er der ikk lige nogle gode stil skriver ind i mellem her ?
jeg skal skrive en novelle med et klimax på noget uvendte og email.
den lyder sådan til at starte med kan i ikk give nogle gode ideer hurtig ?

Andreas, også kaldt Andy det er mig. Pigerne synes, jeg ser godt ud men det må du selv afgøre. Jeg har blå øjne, lyst kort strit hår, høj og slank. Mange mener jeg er meget charmerende, det kan jeg ikke selv se, når jeg kigger mig i spejlet. Jeg spiller fodbold og elsker at feste med mine venner.

Jeg er 16 år og er flyttet til USA i sommerferien sammen med mine forældre og søster, da min far fik arbejde herover. Jeg har fået mange nye gode venner herover, men jeg har blandt andet en bedste veninde i Danmark, hende har jeg kendt hele livet og savner hende rigtig meget.
Jeg mangler at fortælle jer lidt om min veninde. Hun hedder Terese og bliver snart 16 år, vi har kendt hinanden fra vi var helt små, vi var naboer og gik i vuggestue, børnehave og skole sammen gennem alle årene. Vi så de samme venner, havde de samme meninger, vi passede i det hele taget rigtig godt sammen. Hun er høj, slank har lyst hår og så er hun rigtig lækker.
Forleden dag modtog jeg en e-mail fra hende, som gjorde mig meget bekymret.

Andreas Bobek

Fra: Terese Jørgensen [terese@adskilt.dk]
Sendt: 12. oktober 2008 08:10
Til: Andreas Bobek [andreas@adskilt.dk]
Emne: Ulykke

Hej Andreas
Jeg håber at du har det godt der over i det store USA.
Her hjemme gik det godt indtil for nylig. Jeg var til fest hos Julie fra klassen, festen startede super, det var hyggeligt og vi dansede. Da vi nåede hen på aften, og Julies nye kæreste på 20 og nogle af hans venner kom, ende det hele i kaos.
Da jeg vågnede op i lørdags, lå jeg på hospitalet med lægerne kiggende på mig. De sagde til mig, at jeg var virkelig heldig, at mine veninder havde ringet til min mor så hurtigt, for jeg havde åbenbart drukket af mit glas, hvor en af de der drenge havde puttet et eller andet stof i, som jeg ikke kunne tåle.
Lige nu ligger jeg her hjemme i min seng med computeren på skødet og har det okay. Jeg synes du skulle vide det, selvom du er helt der over, for du betyder alt for mig.

Knus & Kys fra din Terese

Terese Jørgensen

Fra: Andreas Bobek [andreas@adskilt.dk]
Sendt: 12.oktober 2008 08:33
Til: Terese Jørgensen [terese@adskilt.dk]
Emne: SV: Ulykke

Hej Teresemus
Det er godt at høre fra dig.
Men hvordan søren kan du komme så galt af sted? Du plejer at være så forsigtig og havde kontrol over, hvad du gør. Jeg har aldrig set dig komme galt af sted, i alle de år jeg har kendt dig. Sagde du ikke at det var en privat fest? Det plejer kun at være når folk er i byen, sådan noget sker.
Men dejligt du har det godt nu.
Det går rigtig fint med mig, herover er der rigtig skønt.
Hvordan går det ellers i Danmark?

Kæmpe kram din Andreas.

Andreas Bobek

Fra: Terese Jørgensen [terese@adskilt.dk]
Sendt: 12. oktober 2008 09:17
Til: Andreas Bobek [andreas@adskilt.dk]
Emne: SV: SV: Ulykke

Hej igen min Andreas
Her i Danmark går det heldigvis godt siden sidst. Jeg regner med at begynde i skole igen på onsdag. Jeg savner trods alt vennerne og de hyggelige timer i skolen.
Kan du hilse dine søde forældre og søster fra mig.

Kommer du ikke snart til Danmark og besøger mig.

Savner dig!

Kys din Terese.

Jeg sad længe og tænkte over de e-mails, jeg havde fået. Jeg tænkte virkelig over, hvad jeg kunne gøre for at hjælpe Terese, jeg troede der lå mere under overfladen som hun ikke fortalte mig, men jeg kunne ikke gennemskue hvad.
Jeg gik ind og talte med mine forældre om, hvad jeg kunne gøre for at hjælpe hende. Først og fremmest kunne jeg tage på ferie i Danmark i en 14 dages tid, for at finde ud af hvad der foregik der hjemme, for et eller andet var der galt. Men tiden måtte vise hvad det blev til.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

• Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
dansk stil, VIGTIG

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce