249 visninger
|
Oprettet:
14. jul 2007 Følger: 209 Følgere: 213 Heste: 11 Emner: 669 Svar: 2.238
Within Temptation {{forumTopicSubject}}
Nu er jeg jo stille og roligt ved at bevæge mig længere og længere ind i en verden af metal... Så nu er jeg blevet opfordret til at snuse til "Within Temptation"... Det er da sødt musik, men der er da ikke meget metal over det? Men sangene er da yndige, såsom fx Angels osv. Eller er jeg bare kommet til at høre de forkerte?
jul 2007
Følger: 36 Følgere: 33 Heste: 6 Emner: 42 Svar: 312
Har du læst ordenltig på metallens forskellige genrer?
WT er Symfonisk Goth Metal, ligesom Epica og Katra bla.
Men ja, det er den "blide" ende af metallet, Goth er netop uden for megen trommer/bass=hårde riffs osv. Det er mere ballads og melodisk. Og også mere dystert.
Jillian, Angels og Memories er nogle rigtig gode eksempler på at det er Metal.
Min personlige mening. Jeg bryder mig ikke om bandet. Musikken er flot, men jeg kan bare slet ikke enes med Sharons vokal. Den irriterer mig ekstremt efter 20 sekunders lytten.
Har "The Silent Force", men kan ikke huske hvornår jeg sidst lyttede til det.
Men uden tvivl, bandet er godt, de kan nogle ting, de har mange fans. Og mest overvældende er, at Sharon aldrig har fået sangundervisning. Respekt for det.
jul 2007
Følger: 209 Følgere: 213 Heste: 11 Emner: 669 Svar: 2.238
Har også mega respekt for dem der selv finder ud af at undervise sig selv daaamn det er flot klaret
jul 2007
Folk kan heller aldrig blive enige med hinanden om hvad de forskellige er. Nightwish er både pop, rock, power metal, goth metal, sym. metal, sym. power metal, opera, heavy metal , folk metal osv osv. Gæt selv HVAD der er rigtigt
Men ja, stor respekt til folk der kan det og som klarer at komme op og frem uden penge og medier.
jul 2007
Symfonisk power metal mener jeg (;
jul 2007
Korrekt.
jul 2007
Der satte jeg pris på min far & min ene onkel. De har succes, men blærer sig ikke og jeg beundrer dem meget!!
Så er vi da enige om Nightwish (;
jul 2007
Yeah.
jul 2007
I går læste jeg en psykolograpport der blev skrevet om mig da jeg var 14. Der bliver jeg også karakteriseret som grov, ufølsom, dominerende og agressiv. Da psykologen er færdig med "undersøgelsen" tænker han bare FEDT NU FÅR JEG FLERE PENGE, hvor jeg selv tænkte, i går efter at have læst den: "Jamen, hvor er så konkusionen? Hvor er ANALYSEN af min adfærd? Hvorfor kunne de ikke gætte at jeg havde det af helvedes til?" Jeg er chokeret! De "symptomer" jeg udviste dengang er kraftige tegn på depression af værste skuffe! Men gøre noget? NO WAY, BITCH!! Jeg skjulte mig bag en facade, bed folk af for at opnå afstand, så jeg ikke brød sammen...
Eeen ting er sikkert, vi kan blive enige om at Nightwish er GODT
jul 2007
Heldigvis var den ene psykolog jeg har snakket med god. Men det var også på center for selvmordsforebyggelse.
Det er som om at alle stadier for det, der bliver mennesker ikke taget seriøst. Jeg fik slet heller ikke henvisning til noget som helst før jeg reelt skadede mig selv fysisk og "legede" seriøst med at gøre det endeligt. Først dér tog de det seriøst. Synes det er skræmmende at mennesker næsten skal være døde før de får hjælp. - medmindre man da har røven fuld af penge og kan betale en psyk. helt selv.
Men ja, NW er godt.
jul 2007
NW er mere end godt xD
Within Temptation
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside