{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jysk Mesterskab
  • #1   26. sep 2008 Heej . Jeg tror desværre ikke at jeg kan komme smiley desværre . må lige prøve evt at finde ud af noget smiley

• #2   26. sep 2008 Overvejer det også voldsomt, Annette har allerede tilbudt kørsel, moralsk opbakning og hestepasning smiley Men på den anden side, er det virkelig, virkelig mange penge jeg så skal af med...
    Men hvis det bliver til noget, skal der startes trail at halter, showmanship at halter, og noget horsemanships halløj måske :b Og nok også almindelig trail, for vi har virkelig rykket os de sidste tre måneder med bommeskrækken smiley

• #3   27. sep 2008 Ja tror også jeg hopper på showmanship.
    Men tilgengæld har vi ikke rigtig haft mulighed for at træne trail, så det skal nok blive spændene smiley

• #4   29. sep 2008 Det er bare trist at hypperne skal dulles så grusomt meget op i den klasse, men håber at vi kan være nogenlunde med alligevel, hvis Sally er i sit artige hjørne smiley
    Hvilken division stiller i op i? Jeg hopper på en novice horse, da jeg virkelig gerne vil have mulighed for at ride med snaffel og to hænder hvis hun har en sær dag :b

• #5   30. sep 2008 Piv piv snøft smiley

Tror ikke Pepino og jeg har mulighed for at være med alligevel .. !
    Pepino halter nemlig - efter smed i fredags smiley
    Og så har hun på en eller anden måde (sikkert fra folden) fået et sår på ryggen som hun abselut ikke kan li man lægger saddel på smiley

Hold kæft hvor er det bare ærgeligt! Ville vildt gerne være med ! - Men kommer måske derned og ser på alligevel smiley

• #6   30. sep 2008 Ej hvor frygteligt ö!! Ønsker den flotte plettede god bedring, har rigtig ondt af jer..
    Men det kunne da være fint hvis kommer derned og ser, altid godt med et trøstende bifald når Musse sikkert går amok i trailklassen ;D

• #7   30. sep 2008 Hehe jeg skal nok komme smiley

Kommentér på:
Jysk Mesterskab

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce