486 visninger
|
Oprettet:
Jysk Mesterskab {{forumTopicSubject}}
Hvem skal til Jyske Mesterskab i Ikast d. 18. oktober?
Og hvad skal i starte?
Jeg regner stærkt med at skulle med, men jeg ved endnu ikke helt præcist hva jeg ska starte, men det bliver noget Pleasure walk&trot, tail og selvfølgelig Trail at Halter
apr 2007
Følger: 100 Følgere: 96 Heste: 4 Emner: 83 Svar: 427
jan 2005
Følger: 39 Følgere: 36 Heste: 2 Emner: 25 Svar: 183
Men hvis det bliver til noget, skal der startes trail at halter, showmanship at halter, og noget horsemanships halløj måske :b Og nok også almindelig trail, for vi har virkelig rykket os de sidste tre måneder med bommeskrækken
okt 2007
Følger: 45 Følgere: 43 Heste: 1 Emner: 27 Svar: 143
Men tilgengæld har vi ikke rigtig haft mulighed for at træne trail, så det skal nok blive spændene
jan 2005
Hvilken division stiller i op i? Jeg hopper på en novice horse, da jeg virkelig gerne vil have mulighed for at ride med snaffel og to hænder hvis hun har en sær dag :b
okt 2007
Tror ikke Pepino og jeg har mulighed for at være med alligevel .. !
Pepino halter nemlig - efter smed i fredags
Og så har hun på en eller anden måde (sikkert fra folden) fået et sår på ryggen som hun abselut ikke kan li man lægger saddel på
Hold kæft hvor er det bare ærgeligt! Ville vildt gerne være med ! - Men kommer måske derned og ser på alligevel
jan 2005
Men det kunne da være fint hvis kommer derned og ser, altid godt med et trøstende bifald når Musse sikkert går amok i trailklassen ;D
okt 2007
Jysk Mesterskab
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside