{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
327 visninger | Oprettet:

Skal have nyt kamera {{forumTopicSubject}}

Jeg havde mit kamera med på rideskolen, og spurgte om en af mine veninder, om hun ville tage billeder af mig...
Jou da, det ville hun gerne.. så jeg fortalte hende hvor det lå og hun hentede det ;D
Da hun var færdig med at tage billeder af mig der red.. spurgte hun hvor hun skulle ligge det...
og jeg svarede tilbage at hun skulle ligge det tilbage i nettet hvor hun fandt det ;)..
og hun sagde jou det skal jeg nok...
da jeg kom tilbage fra min lille tur (skridt af tur om rideskolen)..tænkte jeg ikke videre over det.. så jeg sadlede af og cyklede hjem med mit net...
Da jeg kom hjem ville jeg så se de fine billeder, men mit kamera lå der ikke, og havde ikk flere penge på min mobil.. så jeg spurgte hende dagen efter hvor hun havde lagt mit kamera.. hun sagde det lå i hendes skab.. og det gjore det os..
Men da der havde været frost om natten, havde det været udsat for kulde ;S
så jeg prøvede og tage nogle billleder for at se om det funkede.. det gjore det men! billederne var næsten helt hvide og man kunne næsten ikke se hva jeg tog billeder af smiley

så nu skal jeg ud og have nyt kamera... så jeg tænkte på om i kendte til et billigt men godt digital kamera??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skal have nyt kamera
Kommentér på:
Skal have nyt kamera

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce