Præsentation af dig og "din" hest! {{forumTopicSubject}}
Hejsa til jer.
Synes det er ved at være på tide, at vi får hilst på både jer medlemmer og jeres part-og rideskoleheste! Så kom med en kort præsentation af jer begge to :o)
Jeg hedder Zandie, er knapt 17 år og bor i nordsjællandsområdet. Til daglig går jeg på gymnasiet på Matematik A, Kemi B og Fysik B linien. Rider en dejlig trakehnerhoppe, Hymnia, der står omkring 6 km fra hvor jeg bor, og skal snart til at have noget undervisning i klassisk dressur, som hun er meget dygtig til (men det er jeg ikke, hehe). Håber på vi kan blive gode sammen. Hun er 16 år gammel, og 167 cm høj - en stor hest til lille mig, der kun er 153 :o)
Før Hymnia har jeg redet på RIF, HSK, GBR og kort på SØG samt haft mange forskellige parter. Derudover havde jeg min egen hest, Sigga, som jeg desværre måtte sælge på grund af pengene ikke rakte.
Så er det jeres tur :o)
jul 2007
Følger: 62 Følgere: 53 Heste: 1 Emner: 57 Svar: 322
maj 2008
Følger: 42 Følgere: 46 Heste: 2 Emner: 259 Svar: 5.404
Jeg hedder Molly, og er 14, bliver 15 på tirsdag xD Jeg bor på djurland, hvor verdens dejligste hest står, som heldigvis er min part ;o) Jeg går i 9. klasse på Ryomgaard Realskole, hvilket til tider er ret hårdt. Indtil vidre har Maj og jeg bare redet lidt "hygge" ridning, men snart begynder vi til undervisning, og så bliver det seriøst xb Så skal vi træne vommen væk, og til nogle stævner heromkring. Maj er målt til 147 til kåring her i august, men vi mener hun er over pony, men så kan vi da starte nogle pony klasser før jeg bliver 16 xo) Maj er avlshoppe, men det betyder ikke at hun ikke skal holdes i form. Hun fik sit første føl iår, som vi er meget stolte af. Har ikke oprettet hende endnu, men har billederne foran mig, men skærmen skal tages fra, før billederne kan komme på computeren, stort dilemma ;o)
jun 2007
Følger: 11 Følgere: 8 Emner: 304 Svar: 1.446
Teamfjordbolle: Det er godt nok en stor én, 185!?
Husk at I altid er velkomne til at finde nye medlemmer til gruppen :o)
Præsentation af dig og "din" hest!
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside