510 visninger
|
Oprettet:
20. jan 2008 Følger: 34 Følgere: 30 Heste: 2 Emner: 71 Svar: 448
Så er han oprettet ;D {{forumTopicSubject}}
Så fik vi Yggdrasil oprettet ;D det er min bedste ven kristian tofte der ejer ham
Både trausti og ygge står opstaldet på den gård hvor kristian bor
og jeg har en masse billeder og han er ikk så go' til det med computer og den slags såderfor har vi valgt at jeg skulle oprette ham da jeg jo har tilknytning til ham og det er nemmere at jeg bare ligger billeder ind
Men i må meget gerne kigge fordi ham hvis i har lyst og smide en kommentar her eller hos ham ;D
http://www.hestegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=91745
sep 2005
Følger: 22 Følgere: 21 Emner: 52 Svar: 275
Jeg kender faktisk Ygge fra hans tid hos Mie Ravn, og Caroline Schön. Han er en fin, men også en speciel hest, sådan som jeg husker ham!
Mvh. Kirstine
jan 2008
Følger: 34 Følgere: 30 Heste: 2 Emner: 71 Svar: 448
Ej hvor sjovt ;D jah han er lidt speciel, da kristian fik ham var han bange for piger, men det er blevet meget bedre med tiden, men af hvad vi har fået at vide har tidligere ejere ikke kunnet styre ham og derfor er han blevet solgt mange gange
feb 2008
Følger: 83 Følgere: 79 Emner: 59 Svar: 657
jeg har faktisk været tæt på at prøve ham da jeg kiggede efter hest hehe;D men så fandt jeg så Raudrekki hihi
jan 2008
Følger: 34 Følgere: 30 Heste: 2 Emner: 71 Svar: 448
hvor sjovt ;D havde slet ikk regnet med at der var nogen der kendte ham ;D og da slet ikke fra nordjylland (han står på langeland nu) men tror folk ville have svært ved at kende ham nu, da han har ændret sig utroligt meget siden Kristian fik ham
Signe:
hehe Tusind tak ;D
Så er han oprettet ;D
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside