{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
510 visninger | Oprettet:

Så er han oprettet ;D {{forumTopicSubject}}

Så fik vi Yggdrasil oprettet ;D det er min bedste ven kristian tofte der ejer ham smiley Både trausti og ygge står opstaldet på den gård hvor kristian bor smiley og jeg har en masse billeder og han er ikk så go' til det med computer og den slags såderfor har vi valgt at jeg skulle oprette ham da jeg jo har tilknytning til ham og det er nemmere at jeg bare ligger billeder ind smiley
Men i må meget gerne kigge fordi ham hvis i har lyst og smide en kommentar her eller hos ham ;D

http://www.hestegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=91745

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Så er han oprettet ;D
  • #1   10. okt 2008 Hej
    Jeg kender faktisk Ygge fra hans tid hos Mie Ravn, og Caroline Schön. Han er en fin, men også en speciel hest, sådan som jeg husker ham!

Mvh. Kirstine

• #2   10. okt 2008 Kirstine:
    Ej hvor sjovt ;D jah han er lidt speciel, da kristian fik ham var han bange for piger, men det er blevet meget bedre med tiden, men af hvad vi har fået at vide har tidligere ejere ikke kunnet styre ham og derfor er han blevet solgt mange gange smiley Men kristían har nu ikke de store problemer med det og er igen af hvad vi har fået at vide den eneste der har kunnet styre ham til stævner og sådan. Men må indrømme at der ikke skal så meget til at skræmme ham, men han er nu dejlig alligevel ;D

• #3   10. okt 2008 hehe der har vi smukke Ygge ;D jeg som Kristine gjorde kendte ham også fra hans tid hos Mie Ravn, og Caroline Schön (:
    jeg har faktisk været tæt på at prøve ham da jeg kiggede efter hest hehe;D men så fandt jeg så Raudrekki hihi smiley

• #5   11. okt 2008 Cecilie:
    hvor sjovt ;D havde slet ikk regnet med at der var nogen der kendte ham ;D og da slet ikke fra nordjylland (han står på langeland nu) men tror folk ville have svært ved at kende ham nu, da han har ændret sig utroligt meget siden Kristian fik ham smiley

Signe:
    hehe Tusind tak ;D

Kommentér på:
Så er han oprettet ;D

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce