{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
616 visninger | Oprettet:

Spøgelseshesten.. {{forumTopicSubject}}

Ja, det er altså noget jeg rigtig har oplevet !..

Nogle dage / uger forinden, var der en hest som var blevet aflivet.
Han var en RIGTIG sød hest, og hed Favorit.
Så en dag, står mig og hende jeg rider med, inde i stalden.
Hestene begynder at te sig tosset, og de vil ikke stoppe. Men vi kan ikke se noget !.. Så tar' vi dem udenfor, og de er helt rolige igen :/..

Næste dag, kan hende jeg rider med ikke komme derud. Så vil jeg hente min hest, men han vil ikke med mig ( Folden han stod på, var ved siden af ridebanen )
Jeg blev ved, og da jeg endelig fik ham ud fra folden, og ind på ridebanen , trak han bare rundt med mig ! :S..
Jeg fik ham så bundet udenfor, og han faldt lidt mere til ro. Så ville jeg hente min striglekasse ( Ind til stalden er der to døre ) , og da jeg så kommer helt ind, smækker yderdøren i, og der falder noget papir ned. Jeg bliver rimelig nervøs, men tar' alligevel min hjelm.
Så kan jeg høre hovtrin nærmest, som traver ! Det bliver kun højere og højere for mig, men jeg gik ned i enden af stalden, og der var ingenting at se, og intet der bankede mod noget. Der var helt stille, bortset fra travtrinene.
Jeg blev meget bange, og tog hurtigt mine ting.
Da jeg kom ud til Skipper igen, stilte jeg min striglekasse og hjelm, og gik så ind efter sadel og trense, og med det samme smækkede yderdøren i igen, og jeg hørte trav trin igen.

Jeg løb ud, og ringede til min mor. Jeg turde simpelthen ikke være der mere ! Jeg lukkede min hest ud, som hurtigt løb ned til de andre. Så kom min mor, og vi gik ind i stalden med mine ting. - Og så var der ingenting !!

Det tog MEGET lang tid, før jeg ville ind i stalden alene. - Jeg kan stadigvæk være bange, hvis det blæser meget, eller det er mørkt :/..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Spøgelseshesten..
Kommentér på:
Spøgelseshesten..

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce