{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
705 visninger | Oprettet:

Efterårsbilleder med det nye kamera {{forumTopicSubject}}

Har oprettet et nyt album med billeder fra skoven, den smukke smukke gule/brune/røde efterårsskov. Billederne er efterbehandlet i PS CS2..
Udover det er der også lidt billeder fra mit første besøg hos hestene med det nye kamera, Canon EOS 1Ds Mark II. Håber I synes om dem, husk at være ærlige, hvis I har noget kritik - det er det, man lærer af smiley

http://www.hestegalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=104765

Mvh.
Mille

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Efterårsbilleder med det nye kamera
  • #1   19. okt 2008 Det billede af dig er super god. og det billede hvor den røde islænder snuser til din far ( eller hvem det er ).

skarpheden i de andre er gode.
    Men de siger mig ikke noget som heste billeder.

Tillykke med dit kamera. sig til hvis du bliver træt af den ;o)

Trine

• #2   19. okt 2008 de er helt vild flotte! smiley
    dine indstillinger er bare perfekte smiley
    du fanger lige de rigtige øjeblikke at tage billedet i. (nu ved jeg selvf ikke lige hvor mange du har sorteret fra hehe)

(link fjernet)
    ^^^det der bilede er super godt! det er rigtig godt beskåret. normalt.. syntes jeg ikke at det er flot at der er så meget luft mellem "motivet", men det du har gjort, giver en rigtig god effekt.. man ligesom fornemmer at hun står i en stor skov, og nyder stilheden smiley

(link fjernet)
    her syntes eg at billedet er lidt for uskarpt på personen. men igen, luften mellem "motivet" giver en super effekt. og det fortæller ligesom en historie, hvis du forstår? smiley

(link fjernet)
    her ville jeg så komme lidt tættere på.. men alligevel... det giver en god effekt at man kan se bagrunden smiley

(link fjernet)
    på dette billede synes jeg at det er rigtig flot redigeret. øjnene stirre bare lige igennem skærmen på computerenn xD
    men jeg ville nok havde fået lidt mere af under kroppen med smiley

jeg gider ikek at skrie noget til heste billederne.. fordi dem ved du jo er gode smiley

(det her er bare min mening smiley )

uha det blev sku til lidt meget xD håber at du kan bruge det til noget? smiley

• #3   19. okt 2008 dejligt at se nogle rigtig gode billeder smiley

• #4   19. okt 2008 Hej alle.

Sikke nogle gode kommentarer, specielt Line, det var rigtig lækker respons smiley Jeg kan godt se mange af dine synspunkter, men det med god luft om motivet får du mig nok ikke til at lave så meget om på, hihi, men tak for flot kritik.

Katrine: tak, ja det kan være lidt svært at se objektivt på, hvad der kan virke interessant for andre, men ok, det har jeg en fornemmelse af nu smiley

Trine: hihi, det går nok lige et par år, men ellers siger jeg til!

AS:
    Ok, det kan du have ret i, men det er nok mere interessant for mig pga. at det har affektionsværdi, kan jeg forestille mig? smiley

Igen, tak for den flotte respons!! Det kan jeg virkelig bruge.

Mvh.
    Mille

• #5   19. okt 2008 hvor har du lært hvike indstillinger du skal bruge? smiley

er det af egen erfaring eller?? (bare nysgerig ;))

• #6   19. okt 2008 Line:
    Ja, det er bare ud og prøve i praksis, om man så læser 300 bøger om fotografering, er det ikke det, man bliver god til at fotografere af smiley

• #7   19. okt 2008 fedt! ej jeg er altså helt fasineret (staves?) af dig. har lige kigget HELE din hjemmeside igennem. og du er simpelthen så dygtig! smiley
    jeg ser virkelig op til dig smiley

• #8   19. okt 2008 Tja jeg håber da på at kunne inspirere lidt.. som jeg selv får inspiration af andre smiley
    Hjemmesiden skal i næste weekend have et helt nyt udseende og laves HELT fra bunden, af min gode veninde Line (tidl. Lima-foto herinde), så det bliver spændende. Så må jeg også få lagt nogle nye billeder ind på siden smiley

• #9   19. okt 2008 jaeh! smiley det glæder jeg mig til xD

Kommentér på:
Efterårsbilleder med det nye kamera

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce