{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.293 visninger | Oprettet:

Erfaring med fysioterapi for heste? {{forumTopicSubject}}

Jeg søger lidt erfaring......., eller lad os kalde det viden.
Jeg overvejer at bruge en fysioterapeut til min hoppe for at løsne hende op, og gennerelt også for at være lidt god ved hende. (ved godt jeg ska tjekke dyrelæge først og er også gjort)
Men nu komemr mit spørgsmål. Er der nogen af jer der har noget erfaring med fysioterapi? Både godt og dårligt? Eventuelt anbefale en rigtig dygtig terapeut? Står lidt på bar bund med det her og vil ik kaste mig ud i det hvis det skader hesten mere end det gavner (her tænker jeg fidusmagere der udgiver sig for at kunne noget, som de aldrig sku ha startet)
Håber der er nogen der ka hjælpe med lidt info om det her.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Erfaring med fysioterapi for heste?
  • #2   22. okt 2008 Dina:
    Vil lige høre hvor i landet det er ? :o) Med mit held er det på sjælland ;o)

Takker for et godt link

• #4   23. okt 2008 Jeg kan kun foreslå dig at vælge en der samtidig er praktiserende dyrlæge.... som eks. Sune på Faxe Dyrehospital....
    Så slipper du for mange af fupmagerne.... (som i værste fald kan gøre skade på din hest)

• #5   23. okt 2008 Ser ud til de fleste seriøse er på Sjælland.... ved ikke om de også kører til Jylland.

Sidsel Sommer skulle ellers også være ret god, men hun er også på Sjælland kan jeg se.

Bare sørg for at den du finder har den rigtige uddannelse og ikke bare et eller andet kursus.

• #6   23. okt 2008 Anna F
    Tak for oplysningen, gor grundlag at bruge at de ska være praktiserende dyrelæge :o)
    Hængemulen + Spaden xD:
    Tak for det

• #7   23. okt 2008 Hej.

Jeg har flere gange prøvet både kiropraktik og akupunktur på mine heste med stor succes. Jeg har også valgt at lade en dyrlæge som har bygget videre på sin uddannelse gøre det.

Mvh. Gitte

Kommentér på:
Erfaring med fysioterapi for heste?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce