Vild Med Dans-stjerner i oprør: Anne-G {{forumTopicSubject}}
Vild Med Dans-stjerner i oprør: Anne-Grethe snydt!
Anne-Grethe havde fortjent finalepladsen - ikke Tina Lund, lyder det
Joachim B. Olsen var nærmest på forhånd garanteret en plads i Vild Med Dans-finalen, så fredag aften stod kampen mellem Tina Lund og Anne-Grethe Bjarup Riis.
Og rytteren Tina Lund løb med seernes stemmer efter dommerne havde placeret hende på en andenplads efter den 42-årige skuespiller Anne Grethe Bjarup Riis og hendes partner Michael Olesen.
Men ifølge de tidligere Vild Med Dans-deltagere var det Anne-Grethe der var aftenens bedste danser.
- Anne Grethe var bedst i aften. Hun fortjente en finaleplads i stedet for Tina, sagde den tidligere vinder Thomas Evers Poulsen til B.T. efter showet.
- Den afgørelse fra dommerne hører ingen steder hjemme. Det var ikke retfærdigt, sagde han til Ekstra Bladet.
Og hans dansepartner Anne-Mette Rasmussen gav ham ret.
- Ja, helt sikkert. Anne-Grethe og Michael gjorde det så godt i aften. Det har de gjort hele vejen igennem. Hun er en virkelig god danser og fortjener at stå i finalen.
Ifølge B.T. fløj Hans Pilgaard, Szhirley og den tidligere Vild Med Dans-vinder Steen Lund over til Anne-Grethe lige efter afgørelsen. Her udtrykte de deres frustration over at Tina Lund fik finalepladsen.
- Det var mig en lille smule ubegribeligt, at Anne-Grethe blev nummer to hos dommerne. Hendes præstation var en førsteplads værdig i aften. Og hun skulle have stået i finalen i næste uge, sagde Steen Lund til B.T.
Mens Anne-Grethe Bjarup Riis selv udtrykte lettelse over nu at være fri for danse-presset, var hendes partner Michael Olesen helt oppe i det røde felt.
Se billeder fra semifinalen!
- Denne afgørelse var ikke i orden. Og jeg er fuldstændig ligeglad med, hvad man siger her på TV 2, for Anne-Grethe dansede fantastisk i aften. Hun fik flotte karakterer, men det var ikke nok, for dommernes tilkendegivelser vidste, at de gav højere karakterer til anden side, og dermed røg vi ud, siger Michael Olesen til Ekstra Bladet og fortsatte:
- Jeg kunne ikke drømme om at nævne navne, men virkeligheden er sådan, at hvis Anne-Grethe skulle have de point, hun fik, så var der ikke nogen, der skulle have haft højere. Dommerne lagde linjen, og det er jeg dybt utilfreds med. Ingen, der er i stand til at vurdere danse, kan efter vores vals og pasodoble være i tvivl om, hvor dommerne burde have lagt de højeste point.
jan 2008
Følger: 61 Følgere: 55 Heste: 2 Emner: 213 Svar: 1.157
jan 2008
Tror nu at Joachim vinder det hele men nu for vi at se (;
jan 2008
Vild Med Dans-stjerner i oprør: Anne-G
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside