blind kærlighed {{forumTopicSubject}}
fuck main hvor ulækkert ! alle sage til mig jeg skulle passe på med ham han var syg i hovedt og tager stoffer og det nå men fuck det jeg elskede hans personlighed trode jeg tilsidst begyndte vi at kysse snave og det jah men han havde på fornemmelsen da vi var samm <i> jeg ikke rigtig ku li ham<i/> det sage han tit nå men jeg havde ikke følser for ham 2 dage sener og ville sige det til ham ? men han var mega sur den dag på mig og skrev jeg skulle holde mig væk og sårn? what tænkte jeg<i> jeg tror det er fordi jeg ikke kom ind til ham om natten? fordi jeg ikke vil kneppe for jeg tror det er det han ville<i/>? nå men så blev jeg jo mega kold i røven for ham så her endag på efterskolen tog han min rommies hat og den hat betyder alt for hende <i>så jeg kom til at sige til ham<i/> <b>fuck nu af dit fede svin giv hen den hat<b/> fuck man han blev sur jeg blev nød til at løbe ind til en veninde og låse døren <i>han jagtede mig med en spade<i/> Gadaim it jeg blev BANGE jeg rystede nærmest hele den aften gik jeg samm med nogen ligemeget hvor fordi han er jo mega stærk han træner jo og sårn og jeg er mega slap gadaim it hva sys i
mar 2008
Følger: 137 Følgere: 120 Heste: 11 Emner: 263 Svar: 7.590
jan 2007
Følger: 125 Følgere: 111 Heste: 4 Emner: 533 Svar: 2.288
mar 2008
Følger: 137 Følgere: 120 Heste: 11 Emner: 263 Svar: 7.590
jan 2007
Følger: 125 Følgere: 111 Heste: 4 Emner: 533 Svar: 2.288
blind kærlighed
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside