{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
275 visninger | Oprettet:

Vil gerne dele dette med jer {{forumTopicSubject}}

Heej allesammen.

Igår der måtte jeg tage en meget hård beslutning, jeg skrev sammen med min bedsteveninde og min rigtig gode veninde om det + en som jeg passer hest om. Jeg er både rigtig ked af det, men også lidt glad. Jeg passer jo Helle en fjordhest. Men frå nogle uger siden begyndte jeg at passe en ny hest, et andet sted, en jeg vil komme meget længere på, + nogle andre. Jeg har fundet ud af, at jeg aldrig vil komme langt på helle, hvilket er min drøm. I går sent aftes skrev jeg at jeg ikk kunne passe hende mere, vildt ked af det, for elsker hende jo vildt højt, altså Helle. men nu har jeg chancen og er nød til at tage den chance nu. Jeg kan ikk vende mig til at jeg ikk passer hende mere. vi har jo været så meget sammen i så lang tid? Men følte at jeg skulle videre.Jeg kan stadig komme og besøge hende så helt dårligt er det jo ikke. Men var så svært for mig at sende sådan en besked. men fik det gjort. og nu passer jeg hende ikk mere smiley
Håber i vil skrive en kommentar, til et eller andet. For ret hårdt at skrive her.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Forår Klargøring af Have 4.000 kr.
  • Hovedrengøring 2.500 kr.
  • Justér fødderne så opvaskemaskinen står stabilt 500 kr.
  • Hække beskæring 2.200 kr.
  • Klip hæk ca 20 meter 1.000 kr.
  • Jeg vil gerne installere en ny komfur 950 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vil gerne dele dette med jer
Kommentér på:
Vil gerne dele dette med jer

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce