{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
319 visninger | Oprettet:

HJÆP.. {{forumTopicSubject}}

hej jeg har et stort poblem. jeg kan ikke styre min freder når jeg går med ham han har over hoved ikke respekt over for mig, jeg har prøvet alt lave mig stor over for ham, men kan det have noget at gøre med at han osse er leder på folden ?
det skal lige siges at det er KUN når jeg går med ham...
//maria//

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HJÆP..
  • #1   17. dec 2008 Jeg tror ikke det har noget med at gøre at han er leder på folden smiley

Jeg ville prøve at gå frem og tilbage mellem fold og stald flere gange, indtil han går pænt. Lad være med at hidse dig op, hvis den "danser" så tal roligt til den, hvis den er lige ved at rive sig løs fra dig, så ryk en enkelt gang i torvet og sig bestemt NEJ og så ros ham når han bare gør den mindste smule rigtigt.. Held og lykke smiley

• #2   17. dec 2008 sikke en bandit:-) ja der er jo flere måder at gribe det an på. Mine forslag lyder:
    1. gør som RoC
    2. tag et tov med en kæde i enden, så du kan trække kæden gennem grimeringene, så når du trækker i tovet strammer kæden under mulen - hvis du forstår. Det virker super fint på min:-)
    3. tag et kæp/pisk med og giv den en over næsebenet når den vil løbe fra dig. hold /kæppen/pisken op foran hovedet på den, det hjælpe ofte at den kan se den, og ellers kan du hurtig give den et rap. det er høver ikke være hårdt, bare en markering. Dette lyder meget hårdt, men hvis den virkelig er dum er det jo vigtigt den får respekt for dig.

Held og lykke med din røde bandit

• #3   17. dec 2008 tusind tysind tak smiley
    det vil jeg da prøve smiley
    ja jeg bliver nogle gange ret tosset på ham heh

• #4   18. dec 2008 lige præsis maria - det der med at de ikke må gå foran en, det er en super ide at lære dem:-)

• #5   18. dec 2008 tak smiley alle saMMEN er meget glad for de gode råd smiley

Kommentér på:
HJÆP..

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce