Amatør fotograf. {{forumTopicSubject}}
Nu står det sådan til, at jeg er blevet fotograf for Stutsborg, så derfor skal jeg tage billeder til springstævnerne og andre særlige lejligheder. Hvilket jeg glæder mig rigtig meget til. Så derfor vil jeg meget gerne have, at I måske kunne skrive til mig hvis I/du starter stævne derude, om jeg vil tage billeder, dressur billeder når jeg desværre nok ikke da jeg selv deltager. Så det må man desværre undvære.
Nu har jeg også været på fotokursus, og regner med, at få de ordentlige objektiver til mit kamera snart, da dem jeg har fandt jeg ud af nogle af de dårligste man kunne få, derfor så dårlig kvalitet på billeder.
MEN .. nu vil jeg gerne tilbudde folk, hvis de gerne vil have jeg skal tage portræt billeder af ponyen i det kolde vejr, at få billederne gratis. Da det er et jule tilbud, normalt tager jeg penge for mine billeder da jeg bruger min. 10min på hver billede og redigerer dem efter for fejl ved støj osv.
Så skriv gerne, og hvis I/du vil have billeder med ponyen i action så skriv lige en Privat besked, så kan vi aftale hvilke tilbud jeg så kan komme med :o) .
Glædelig jul & godt nytår til alle Stutsborg ryttere! :o)
- <i>Katrine Lykke</i> ~ <i>Monique</i>
<i>kalyfoto</i> ..
Der er endnu ikke skrevet kommentarer
Amatør fotograf.
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside