{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
646 visninger | Oprettet:

Din julegave fra/til kæresten? {{forumTopicSubject}}

jae, jeg blev lidt paff' her den anden dag da jeg snakkede med min bedste ven.

han har købt en ipod' nano til hans kæreste, han gav lige knap 1400 kr. for den, det var en meget sød tanke og synes da det er helt perfekt da hun har snakket meget om den osv.

men det undrede mig lidt, de har tre måneders dag her lige efter nytår, og han arbejder som mekaniker og tjener ikke det store, også alligevel køber han en så dyr gave til hende? smiley

^ hvordan er jeres forhold til det?
(nej, jeg er ikke jaloux, jeg for skam hvad jeg skal have)

+ Hva har I givet jeres kæreste (og hvor længe har I været sammen) og hvad har I fået af jeres kæreste?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Din julegave fra/til kæresten?
  • #1   25. dec 2008 Hmm .. Jeg har kun været sammen med min kæreste et par uger men gav ham en halskæde og jeg fik nogle søde øreringe smiley

Synes selv at folk må om hvad de giver og for hvor meget.. Måske elsker han hende bare rigtig højt..

• #2   25. dec 2008 har ingen kæreste x'D
    men en af mine venner (han går i min klasse :b) gav sin ekskæreste (som er en af min veninder x'D) en 14 karat guldhaskæde, og han gav 1400 for den. og de er ikke engang kærester oO
    han kan godt nok utrolig godt lide hende, men alligevel xb