467 visninger
|
Oprettet:
til ære for de danske soldater (video) {{forumTopicSubject}}
Jeg er selv udsendt, men fik helt kriller i maven af denne video...
prøv og se den!!
http://www.youtube.com/user/Rhammer
maj 2006
Følger: 30 Følgere: 28 Heste: 8 Emner: 28 Svar: 51
Jeg er selv gift med en soldat der pt. er i Afganistan, og jo gu er det hårdt og undvære ham men hvor er jeg dog stolt af at der er nogle mennesker der tør og forsøger på at gøre verdenen lidt lettere.....
Jeg siger ikk alle skal være stolte over vore drenge og piger, men lad dog være med at håne og kalde dem ukompetente....
Og ja de har selv valgt det men det er deres arbejde såvel som vi andre tager på arbejde hver dag, vi andre tager alt for givet, det gør de ikk de sætter pris på alle de små ting, og tænker en ekstra gang over tingene....
Min dybeste respekt for de danske soldater......
mar 2007
Følger: 96 Følgere: 89 Heste: 27 Emner: 68 Svar: 1.633
som en sagde til mig lad de danske soldater blive hjemme og lad dem i afganistan slås indbyrdes på et tidspunkt har de udryddet dem selv i afgasnistan
maj 2005
Følger: 114 Følgere: 111 Heste: 3 Emner: 103 Svar: 3.692
apr 2008
Følger: 16 Følgere: 14 Heste: 1 Emner: 15 Svar: 310
egoistisk tænker man godt at det ikke var ham, men jeg tænker så bagefter på alle de efterladte...
apr 2007
Følger: 88 Følgere: 89 Heste: 15 Emner: 58 Svar: 197
jeg er selv i kosovo lige nu som soldat, og min familie og venner har det på samme måde, selvom de ved at her er forholdsvis roligt lige nu...
Jeg tror også at det var en af grundene til at jeg tog herned i stedet for afganistan, som jeg havde muligheden for og blev spurgt efter jeg havde valgt kosovo om jeg ville til... jeg ville ikke have at min familie og venner skulle bekymre sig for meget... jeg ved dog at jeg skal ud igen, da jeg bliver i forsvaret, og at muligheden for afganistan foreligger... men det ligger lidt længere ude i fremtiden... der kan nå at ske så meget!!!
Til alle jer der har fædre/mødre brødre/søstre mænd/koner/kærester udsendt.... husk at skrive til dem, jeg kan ikke beskrive hvor meget et brev betyder for en.
Og noget helt andet er... jeg beder til at de alle kommer hjem i god behold, som jeg ved at i gør hver dag...
Jeg ved at de tænker på dem derhjemme hvert ledigt øjeblik de har.....
apr 2007
Følger: 88 Følgere: 89 Heste: 15 Emner: 58 Svar: 197
dem i afganistan oplever mere end hvad et menneske burde opleve. det eneste der er forskellen er at de oplever det på 6 mdr... Mine kollegaer som jeg gik sammen med i 8 mdr inden vi blev splittet for at de tog dertil og os hertil, har sendt op til flere kister hjem...
Jeg ved at det har de alle sammen, men mine kollegaer har stået med det.. det er svært at forklare... men det tager hårdt på en!!!
jun 2006
Følger: 91 Følgere: 86 Heste: 14 Emner: 173 Svar: 1.037
og kæresten var i afghanistan puha den væreste tid i mit liv
den er for god
til ære for de danske soldater (video)
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside