{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.033 visninger | Oprettet:

de små ting som ændre os {{forumTopicSubject}}


Livet er ikke en dans på roser, hvis chancen viser sig skal man gribe den før det for sent. I hverdagen overser man nemt de små ting, dem der gør livet specielt og anderledes. De små ting som sætter kulør på tilværelsen.
De små ting der kan være skyld i mange misforståelser, og tåre rundt omkring os. De ting der skyld i folk går fra hinanden. Det dé små ting jeg mener, dem der holder sammen på hele ens liv.
Dem der hjælper dig gennem hverdagen, og gennem evt. dit forhold.
Følelserne sidder tæt på kroppen hos de fleste.
Syndes lige du skal tænker over hvor svært det er, at finde den rigtige kærlighed, den der måske vil ændre dit liv for altid, på enten den ene eller anden måde. Hvis du ikke har tænkt over det før, skal jeg nok hjælpe dig i gang. Kærligheden hænger ikke på træerne, det er en værdigfuld gave som alle får chancen for at opleve, men til nogen sorg, er der desværre nogen der tager denne fantastiske chance forgivet de første par gange.
Har selv siddet og grædt snot over mange fyre som jeg seriøst troede, var de rigtige, men det vidste sig at de var, ofrer som alle tog kærligheden for givet i første forsøg.

Men hvis vi skal se det fra deres side har jeg måske selv taget kærligheden forgivet, har leget med utallige fyres følelse. Droppet dem, taget dem tilbage for at droppe dem igen. Jeg troede selv det var kærlighed, men indser nu det ikke var rigtig kærlighed med varme følelser, der mindede om kærligheden.
Der er gode og dårlige tider i alt, økonomi, venskaber og i sær i kærligheden, men er den stærk nok, og i det hele taget ægte. Er op og ned turene intet problem i livet.
Til tider kan det se rimelig sort ud, og det ligner det hele falder fra hinanden, men gør det nu os det? Træerne mister deres blade når der bliver koldt, men får dem tilbage når det bliver varmt igen. Man må gøre et forsøg. Huske de små ting der holde en sammen da man havde gnisten, for uden de små ting dør denne gnist.
Vi lære hele vores liv, fra vi små til vi voksne, vi må indså at livet aldrig ender som man have regnet med.
Vi unge endnu og har hele livet foran os, det skal ikke ødelægges med vielsesringe, brudekjoler, børn, planlægning af ens liv helt ned i mindste detalje. Jeg vil ikke bindes endnu, mit liv skal ikke være låst fast, jeg vil kunne mærke jeg stadigvæk har nogle valg, nogen chancer der skal prøves af.
Vil ikke slippe det liv jeg har bygget op.

At være i et forhold er en måde at vise kærligheden overfor andre, forholdet viser man er optaget på markedet, og har fundet den eneste ene så længe det være. Men hvordan ved man om det er den eneste ene, hvis man stadigvæk er ung? Men må mærke efter i sig selv finde gnisten frem. Det kan være svært at have denne gnist efter 4-5 år. Men man må bare prøve.
For ingen har nogensinde sagt kærlighed er nemt, den kommer og går som den har lyst til, ingen har kontrol over kærligheden.
Når man er sammen og kan mærke energien, magien, spændingen overraskelserne, glæden ved et andet menneske tæt på.
Når de ting langsom forsvinder, og man er sammen uden noget grund, hvad er det hele så værd?
Der skal to personer til at danne et forhold, begge partner må bestræbe sig på at få det til at fungere, i starten kæmper begge hård og husker de små ting.
Gnisten holder dem i gang, og deres fælles flamme lyser stærk frem.
Men senere bliver forholdet ustabilt måske går det lidt skævt, endda så skævt at det ikke kan rettes op igen. Man må ikke give op eller give slip, uden kamp så uddør flammen. Og først når flammen er død må man indser kærligheden er væk. En fra et stand up show sagde engang der findes ikke kærlighed der findes seksuel tiltrækning og et trygheds behov.

Selvom kærligheden er der, hvornår ved man så om man er klar til et seriøst forhold, et forhold består at beslutninger, valg der skal traffes.
Men skal stå til ansvar over for sin partner.
Kan man ikke vise, at man er forelsket uden at være bundet i et forhold?
Giver et forhold mere tryghed, eller er det bare et ord, som folk bruger, når vi vil vise ens partner frem?
Den sande kærlighed vil altid huskes, og man vil blive ved med at lede til man finder den igen. Eller bilder man sig selv ind, at man har fundet den rette?
Er et forhold i virkeligheden et svaghedstegn?
Er det fordi vi er svage alene, fordi man ikke kan klare sig, vi mennesker har brug for at blive bekræftet, der er folk som ingenting har haft, som har givet op og faktisk var på vej til selvmord. Men så finder man en som elsker en og acceptere en som man er. De støtter viser vejen frem. En man kan grine og græde med og som ved aldrig vil såre en.
En der giver selvtillid og styrke. Men selv den person som men elsker allerhøjest kan såre dig, og ødelægge dit liv på kort tid, hvis de små ting glemmes og man holder op med at kæmpe for det man har sammen.

Jeg har aldrig lovet det skulle være nemt at leve, at finde roen til at overskue kærligheden. Jeg fortæller dig ikke om du har fundet den rigtige partner endnu. Men fortæller dig du ikke må tage kærligheden forgivet.
Det før mere skade end gavn.
Humør, følelser, venskaber, eks kærester alt spilder ind i et forhold, og man kan blive hurtigt komme til at længes efter noget nyt.
Selvom det man har sammen er specielt.
Jeg har selv aldrig kunne finde den røde tråd i mit liv, og mit kærligheds liv er endnu mere rodet end mit liv, så det slemt.
Hvis man mister gnisten, og der ikke er kærlighed i luften går man hurtigt videre i livet uden at se sig tilbage.
Har svært ved at slå mig ned et sted, og glemme alt andet.
Mit liv skal ikke stå stille, for lang tid af gangen.
Lad os se nærmere på de forhold, nogen af dem er ikke ægte kærlighed.
De bygget op på trusler, vold, tåre og blå mærker.
Men hun vil ikke forlade ham, da hun tror hun elsker ham, men hvordan kan man elsker en der taler grimt til en, giver blå mærker og i værste tilfælde sender en på hospitalet et par gange om året?
Et forhold skal drives af begge partner, der skal være romantik, og lyst.
Biograf ture, ud og spise, hygge med vennerne uden nogen får forkerte tanker. En jaloux kæreste kan hurtigt føre til problemer.
Mobilen er et privat område, men hvis modparten ikke må se den, opslår der igen jalousi, om hun/han holder noget skjult for mig?
Hvorfor ikke bare stole på din partner at der intet er at skjule, der måske bare ikke noget der kommer dig ved.

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
de små ting som ændre os

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce