{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
826 visninger | Oprettet:

" Bedækker " mennesker - HJÆLP {{forumTopicSubject}}

Hej folkens .

jeg fik mig noget af et chock i dag, da jeg kom ud og hentede Skid som vi kalder ham, så han helt fokert ud, han så utilpas ud osv .
Jeg sætter så træktovet i grimen på ham og påbegynder at trække ham ind, pludselig råber min veninde " PAS PÅ ", og få sekunder efter springer han nærmest op på ryggen af mig, med begge forben omkring mig, og bider sig fast i min Nakke (hans private dele var ikke fremme), Jeg får revet mig løs ved den eneste mulige måde og slå ham bag øret med tovet, han forsøger her efter igen nærmest at bedække mig hvor jeg desværre må slå ham adskillige gange før jeg kan få vendt mig om , komme fri for ham og bakke ham bagud, jeg i rettesætter ham hurtigt og han stoppper straks, og herefter er han sød, men panik slagen for min hånd og bevægelser (da jeg jo slog ham adskillige gange ) .
Han har aldrig gjort dette før og gjorde det ikke igen efter men jeg fik noget af et chock ..

Jeg gider ikke høre jeres meninger omkring hvor vidt at det er syndt at jeg slog ham utallige gange, Hellere det end et dødt menneske ..

Hvad kan oversagen være ??

Han er strengt opdraget med ekstremt små unoder, derved kan jeg ikke finde grundlag på den unødvendige handling ?

Mvh Marina

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  " Bedækker " mennesker - HJÆLP
  • #1   3. jan 2009 Jeg havde helt sikkert gjordt det samme.
    Jeg har aldrig hørt om det før, men det lyder underligt :S

• #2   3. jan 2009 jeg tror alle ville "slå" når man komme ud i sådan noget min venindes hest har også gjordt sådan noget og vi tror det er fordi den vil prøve at få magten

• #3   3. jan 2009 sygt! har jeg aldrig oplevet! det var da underligt. men jeg ved ikk hvorfor!?
    desværre.. det kan være du lugtede godt a en hoppe der var hingstegal!
    sådan er det med hunde. men har aldrig hørt om det med heste:S
    virkelig underligt.

• #4   3. jan 2009 Du gjorde det helt rigtige. Ikke fordi at jeg mener at man skal begynde at slå sin hest, men i naturen, hvis en hest ikke er "lydig" for lederen, får de osse et spark i r*ven xD
    Har ikke så stor erfaring med hingste, men kan det være hingstenøkker?
    I så fald må den på strengere opdragelse, for dte kan være enormt farligt med sådan nogle heste. Tænk hvis den ramte dig i hovedet "på vej op"?
    Tror måske dte er lidt af det samme som med hanhunde, nogle, hvis de ikke har "respekt" nok for ejeren, så parrer de osse ens ben konstant, hvilket er vildt træls og klamt xD
    Lad være med at tage dettte som om at I bare skal slå løs på hestene, det er ikke det jeg mener, mener bare at man skal sætte hesten på plads på en ordentlig måde smiley

• #5   3. jan 2009 Har osse oplevet det før, dog ikke på mig selv, men det er vigtig at få sat ind i tide, da dte er vildt farligt. Og det er sikkert ikke sidste gang den gør det smiley

• #7   3. jan 2009 Det var vist hendes fjordhesteplag

• #9   3. jan 2009 sygt. det er fordi han tror han kan bestemme over dig og det er mega vigtige du stætter den på plads for staret.

• #10   3. jan 2009 ej hvor mærkeligt??
    jeg kan godt forstå dig ;S

er han ung??? hvis han er kan det være at han "leger". unge heste stejler meget i leg nå de er unge!

• #11   3. jan 2009 Til alle, jeg var lige ned ved ballede mageren så fik ikke svaret ..
    Jeg er dybt imod denne adfærd og vil ikke mene han prestere det igen efter den omgang irettesættelse han fik bagefter ..
    det er fjordhingsten på min profil, han €r meget dominerende men er fuldt bevidst om vores roller, om det så sagde klik for ham i dag eller hvad ved jeg ikke ;S

Svarende på jeres spørgsmål fordines i denne tråd ...

http://hestegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?msg_ID=380550

• #12   4. jan 2009 Hejsa. Jeg har været udsat for det samme. Har både prøvet at jeg gik inde på marken og at den unge hingst hoppede op, men nåede heldigvis at komme væk inden han fik ordenylig fat og har også prøvet hvor jeg red på hans mor., hvor han hoppede op med begge forben på mig og bed i skuldren, men er efterhånden mange år siden nu. Var en venindes små ponyer. Men tror det handler om at han vil vise sin rang. Vlle have gjordt helt det samme som dig og da især når det er så stor en pony vi snakker om.

• #13   4. jan 2009 Godt de rikke skete dig noget.
    Men hunde gør det, for at dominere, øhm ja det er lige som de vil komme højere op i hirakiet (staves) Altså¨den der bestemmer, så det kan jo være din hest gør det samme

Kommentér på:
" Bedækker " mennesker - HJÆLP

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce