12. maj 2007 Følger: 125 Følgere: 204 Heste: 8 Emner: 220 Svar: 1.122
" Bedækker " mennesker - HJÆLP {{forumTopicSubject}}
Hej folkens .
jeg fik mig noget af et chock i dag, da jeg kom ud og hentede Skid som vi kalder ham, så han helt fokert ud, han så utilpas ud osv .
Jeg sætter så træktovet i grimen på ham og påbegynder at trække ham ind, pludselig råber min veninde " PAS PÅ ", og få sekunder efter springer han nærmest op på ryggen af mig, med begge forben omkring mig, og bider sig fast i min Nakke (hans private dele var ikke fremme), Jeg får revet mig løs ved den eneste mulige måde og slå ham bag øret med tovet, han forsøger her efter igen nærmest at bedække mig hvor jeg desværre må slå ham adskillige gange før jeg kan få vendt mig om , komme fri for ham og bakke ham bagud, jeg i rettesætter ham hurtigt og han stoppper straks, og herefter er han sød, men panik slagen for min hånd og bevægelser (da jeg jo slog ham adskillige gange ) .
Han har aldrig gjort dette før og gjorde det ikke igen efter men jeg fik noget af et chock ..
Jeg gider ikke høre jeres meninger omkring hvor vidt at det er syndt at jeg slog ham utallige gange, Hellere det end et dødt menneske ..
Hvad kan oversagen være ??
Han er strengt opdraget med ekstremt små unoder, derved kan jeg ikke finde grundlag på den unødvendige handling ?
Mvh Marina
apr 2008
Følger: 43 Følgere: 36 Heste: 3 Emner: 11 Svar: 21
Jeg har aldrig hørt om det før, men det lyder underligt :S
jun 2007
Følger: 78 Følgere: 76 Heste: 7 Emner: 170 Svar: 1.108
mar 2008
Følger: 42 Følgere: 39 Heste: 1 Emner: 52 Svar: 488
desværre.. det kan være du lugtede godt a en hoppe der var hingstegal!
sådan er det med hunde. men har aldrig hørt om det med heste:S
virkelig underligt.
mar 2007
Følger: 113 Følgere: 132 Heste: 5 Svar: 6.542
Har ikke så stor erfaring med hingste, men kan det være hingstenøkker?
I så fald må den på strengere opdragelse, for dte kan være enormt farligt med sådan nogle heste. Tænk hvis den ramte dig i hovedet "på vej op"?
Tror måske dte er lidt af det samme som med hanhunde, nogle, hvis de ikke har "respekt" nok for ejeren, så parrer de osse ens ben konstant, hvilket er vildt træls og klamt xD
Lad være med at tage dettte som om at I bare skal slå løs på hestene, det er ikke det jeg mener, mener bare at man skal sætte hesten på plads på en ordentlig måde
mar 2007
mar 2007
jan 2007
Følger: 23 Følgere: 19 Emner: 2 Svar: 84
sep 2008
Følger: 57 Følgere: 58 Heste: 5 Emner: 46 Svar: 1.129
jeg kan godt forstå dig ;S
er han ung??? hvis han er kan det være at han "leger". unge heste stejler meget i leg nå de er unge!
maj 2007
Følger: 125 Følgere: 204 Heste: 8 Emner: 220 Svar: 1.122
Jeg er dybt imod denne adfærd og vil ikke mene han prestere det igen efter den omgang irettesættelse han fik bagefter ..
det er fjordhingsten på min profil, han €r meget dominerende men er fuldt bevidst om vores roller, om det så sagde klik for ham i dag eller hvad ved jeg ikke ;S
Svarende på jeres spørgsmål fordines i denne tråd ...
http://hestegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?msg_ID=380550
okt 2008
Følger: 18 Følgere: 16 Heste: 5 Emner: 27 Svar: 124
jul 2007
Følger: 33 Følgere: 32 Heste: 4 Emner: 44 Svar: 35
Men hunde gør det, for at dominere, øhm ja det er lige som de vil komme højere op i hirakiet (staves) Altså¨den der bestemmer, så det kan jo være din hest gør det samme
" Bedækker " mennesker - HJÆLP
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside