{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
705 visninger | Oprettet:

Bekymret.. :'/ Flytte skole & Forældre {{forumTopicSubject}}

Nu for i simpelthen hele historien ... For hver ny afsnit kommer der noget nyt smiley Måske indviklet men ja.. prøv nu og læs det.. TAK! ;')

Det hele starter i nyt skole år.. Jeg skal flytte skole fordi min gamle skole kun har til 6.klasse og jeg skal op i 7.klasse.! Jeg skal fra en skole med 160 elever op til en på over 500! Jeg er fra landet og skal op i bylivet!
For mig og min veninde går det så helt galt for.. og vi begynder og pjække... Til sammen i dage var det mindst 1½ uge til sammen...! Og så pjækkede vi fra timer osv..!
Vi kom på skolen med løftet pande.. Og vi ville lære godt.. men ingen tog det seriøst.. så det gjorde vi heller ikke smiley ! Vi hadede vores nye klasse!
Vi så enige om nu her at vi flytter skole begge to..! Vi flytter på ny skole .. og vi skal møde de andre nu her på torsdag!

Det var noget være bøvl, med forældre, osv..!

Men min far han er arbejdsløs.. og det har han været i flere månder nu..!
Og i februar går han ned.. *altså til støtte penge *
Og hvis han ikke finder job ingen dag skal vi sægle vores hus, mine heste smiley , og flytte x'( x'(
Han prøver virkelig og gi mig alt.. og lade som om intet er sket..! Gir mig slik osv.. -.-' Åhhh! men jeg ved jo hvor slemt det er...!

Suk.. skulle altså lige sige det.. smiley ! Er det forkert af mig og være bekymret? Og er jeg for belastene som datter smiley

P.s Min far og mor bor sammen men skændes hver dag.. -.-' // SKændes vi sidste 13 år smiley
Jeg hader min familie sådan PT... Og jeg snakker ikke rigtig med dem :/!
åhh...

Håber det i ordent jeg skriver her..!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bekymret.. :'/ Flytte skole & Forældre
Kommentér på:
Bekymret.. :'/ Flytte skole & Forældre

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce