{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
347 visninger | Oprettet:

Hvilke klokker til foldbrug? {{forumTopicSubject}}

Hej

Min hoppe har lige fået forsko på - og i den forbindelse er jeg blevet anbefalet af smeden at give hende klokker på noget tid for at sikre hun ikke smider sine sko ret let.

Men hvilke klokker passer lige vores kære tinkeres hove???

Hun går med str. 3 sko - og str. large i klokker SMÅT smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvilke klokker til foldbrug?
  • #1   15. jan 2009 Horze klokker er billige og virker godt... Men er SMÅ istr. så min der normalt bruger m bruger L, og min anden der normalt bruger L bruger XL... men gode er de, og velcro'en holder;-) Ellers så gummiklokkerne fra Shires(79kr på shiresshop.dk) bløde og nemme at rengøre

• #2   16. jan 2009 Vi købte et par klokker til wellington engang tror det var xxl, men måtte opgive at bruge dem da de var for små... De var ellers ret lækre neopren. (dengang han gik med sko gik han med den største sko som bliver lavet, var hans hove lidt større skulle smeden selv håndlave skoene til ham!!)

• #3   16. jan 2009 Holda da fast ang. Wellington smiley Så er jeg glad for minn trods alt "kun" har str. 3 sko på (hvilket er det samme som de kæmpe høje varmblods heste).

XL er prøvet nu - og for småt - så det må ende med at hedde XXL tror jeg på ...

• #4   16. jan 2009 hehe ja.. jeg måtte ihvertfald give op... men sørg for at få redt hendes hovskæg godt igennem efter hun har haft dem på, fordi det kan godt blive helt "filtet" af klokkerne

• #5   17. jan 2009 Jeg overvejer lidt at skrive til smeden og høre, om smeden tror der sker noget ved hun ikke går med klokker på fold - for det er seriøst svært at finde store nok klokker smiley

Kommentér på:
Hvilke klokker til foldbrug?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce