{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad skete der i 2008??
  • #1   18. jan 2009 nytårs tale nu??

  • #2   18. jan 2009 ja nytårs tale nu haha

  • #3   18. jan 2009 tak


  • #4   18. jan 2009 Om alt i verden el kun herhjemme?

  • #5   18. jan 2009 om alt i verden smiley


  • #6   18. jan 2009 Her er min hvis I vil have inspiration smiley Fik ros for den smiley
    :

    Nytårstale – 2009
    Når jeg ser tilbage på 2008, har det været et hektisk år. Folk taler til stadighed nervøst om den globale opvarmning, der lyder til at blive verdens undergang.
    Isen smelter, vandene stiger, men midt i denne kaos og panik, er der stadig liv, der må leves, og krige, der må kæmpes. Med dette tænker jeg på vore danske soldater i Afghanistan, der må undvære deres kære familier og venner, både i dagligdagen, men ikke mindst i juletiden, hvor det er tradition at være samlet i familiens skød. De ofrer dette, for at kæmpe for frihed og retfærdighed i fremmede lande.
    Hjemme i Danmark har landet i det seneste været helt på den anden ende, pga. den meget omtalte pengekrise. Man kan snart ikke åbne et magasin, uden at støde på ordet ”finanskrise”. Mange nationer har forsøgt at lave en såkaldt ”nødhjælpspakke”, som de håber snart vil hjælpe.
    Personligt har vi derhjemme ikke mærket så meget til det endnu. Men det skal sikkert nok komme, hvis krisen bliver værre endnu.
    Herhjemme i Hornslet har 2008 ikke været et særlig specielt år – tingene har gået sin gang stille og roligt. Dog måtte jeg i juli måned sige farvel til min pony, Cato-Boy, pga. flere benskader, der trods mange behandlinger, ikke kunne gå i sig selv igen.
    Det har været rigtig trælst, men nu har jeg fået en ny pony, Maracash, som jeg også er særdeles glad for.
    I sommerferien drog min familie og jeg sydpå, til Italien ved Gardasøen nærmere bestemt. Det var nogen tid siden vi sidst var i sydens sol, så dette var en dejlig oplevelse, vi hyggede os vældigt, og blev dejlig solbrændte.
    Her i december har vi derhjemme snakket en del om en ny hund. Vores gamle labrador er snart en ældre dame, og før eller siden skal vi have en ny hvalp. Valget har stået mellem en Jack Russel terrier eller endnu en labrador. Dette er vi dog endnu ikke færdige med at afgøre.

    I maj drog dengang 6.a, på lejrtur til Sønderborg. Vi boede på vandrerhjem i Als i 3 eller 4 dage. Det var vældig hyggeligt. Vi var på udflugter til bl.a. Dybbøl, hvor vi blev undervist, og fik et godt indtryk af, hvordan krigen i 1864 forløb. Udover det gik vi byture. Det var en fin lejrtur, og jeg har indtryk af, at alle hyggede sig.

    Jeg ønsker alle i klassen, mine venner og bekendte og ikke mindst min familie et godt og lykkebringende nytår.

    GUD BEVARE DANMARK











    Skrevet af: HKH Trine Riber Rasmussen, 7.a, d. 5/1 2009


    Men Joachim og hende der blev jo gift, og Mary fik en datter smiley


  • #7   18. jan 2009 Tak ,, god inspiration,, må man spørger hvilket vandrehjem i var på??


  • #8   18. jan 2009 Det kan jeg ski ikke huske. Kender du det måske?

  • #9   18. jan 2009 vi var nemlig også dernede
    og vi var på vollerup vandrehjem


  • #10   18. jan 2009 Hm, man skulle bruge sådan nogle kort med huller i til at låse dørene op. Så var der sådan nogle vildt hårde røde stole ude på gangen, bordtennisbord i deres "have", og slikautomat i receptionen xD

  • #11   18. jan 2009 nej vi skulle bare bruge alm. nøgler til at låse med,, og der var rådne æbler overalt. og meget specielt sted ,, meget dårlig mad og receptionen havde kun åben når de lige syntes...

  • #12   19. jan 2009 Jeg vandt LB3 xD

  • #13   19. jan 2009 oki tillykke med det,, tror min lære ville kigge lidt,, hvis jeg skrev det ;D


  • #14   19. jan 2009 Nej, prinsesse Isabella kom ikke til verden i 2008. Hun bliver snart to.

  • #15   19. jan 2009 Haha det tror jeg også xD Det kunne ellers være nice at skrive d:

Kommentér på:
Hvad skete der i 2008??

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce