668 visninger
|
Oprettet:
Ute Lehmann {{forumTopicSubject}}
Er der nogle herinde fra der skal til weekend kursus hos hende, her i det nye år?
Har nemlig ikk selv trailer så det kunne være fedt hvis hesten og mig kunne komme med
vil selvfølgelig betale for transporten.
hvis det er så står min hest i skanderborg..
jul 2007
Følger: 35 Følgere: 38 Emner: 17 Svar: 143
apr 2008
Følger: 61 Følgere: 54 Heste: 3 Emner: 9 Svar: 314
jan 2006
Følger: 27 Følgere: 26 Heste: 4 Emner: 2 Svar: 78
Sikke noget bare at slynge ud, uden at få en grund med !!
Hun er supergod . var i praktik hos hende, hvor jeg havde min egen hest med.. Utrolig fedt (:
jun 2007
Følger: 142 Følgere: 138 Heste: 3 Emner: 66 Svar: 2.182
du kan sq ikke bare skrive sådan uden argumenter, det er ligefør at det er urelevant i den her tråd
jun 2007
ævæv xD du kender vel ikke nogen omkring århus der skal derover også?
jan 2006
Ligger paradisgården ikk på sjælland??
jul 2007
Følger: 102 Følgere: 90 Heste: 1 Emner: 55 Svar: 979
jan 2006
www.horseinharmony.dk
jul 2007
1. Hun rider ikke efter sine egne principper, men efter Pat Parellis principper hvilket også er okay, men det parelli hun laver er den gamle slags parelli (der er kommet en ny måde at lave det på.) I den gamle metode af parelli er det det samme man laver med alle heste og ejere forstået på den måde at man ikke læser hesten og tager hensyn til dens personlighed, og når man ikke gør det kan det gå rigtig galt!! Hvilket jeg uheldigvis har været vidne til
2. Min daværende "yndlingshest" skulle til trailer træning hos hende og kort sagt tog Ute på ingen måde hensyn til dens personlighed!! (Laang historie så skriv lige hvis du gider høre den hele...) Nå men hesten gik i hvert fald i panik og fik et sår tilsvarende hesten fra hestehviskeren (hvis du har set den films) sår!! Ejeren brugte ca 60.000 kr på den for at behandle den, og den kom sig også lidt, men så blev det bare stille og roligt værre og værre og til sidst havde den så ondt at den ikke ville røre sig (selvom den var på meget stærkt smertestillende medicin)!! Så blev den aflivet
3. Hun tager ikke ansvar for det hun gør. Ejeren af Loke som hesten hest ville have erstatning eller føre en retssag mod hende. Det ville hun ikke af den grund at hun ikke havde tid!! Okay man kan sige alle mennersker kan lave fejl, men så må man tage ansvar for dem! Men det fører mig bare videre til næste grund hvorfor jeg ikke kan lide hende
4. Ejeren af Loke skrev sin oplevelse inde på hestenettet og hun fandt på den måde 4 - 6 personer som havde oplevet det samme som hende med Ute Lehman!!
Og jeg har det sådan at når man siger at man er professionel så har man fandme også at være det, og når der er så mange der har prøvet den samme så er der altså noget galt med hendes måde at underviste på + noget galt med hendes principper!
Og til sidst skal det lige siges at hendes metoder virker på nogle heste da deres personlighed passer tl hendes metoder, men til de heste hvis personlighed ikke passer til hendes principper så er det virkelig noget lort det hun laver!!
Og så er jeg ikke specielt vild med parelli (mere, jeg har selv redet efter det, så jeg ved hvad jeg snakker om)
Jeg har flere grunde til at jeg ikke så godt kan lide hende, men de er nok mere bare fordi at jeg har oplevet sådan en dårlig oplevelse med hende, og derfor tager en del afstand fra hende..
Håber det var svar nok
jul 2007
Hey som jeg også har skrevet i min roman ovenover
Ja så har hun sikkert været rigtig god for jer, og så er det jo rigtig fedt at i har fået en underviser som passer godt til jer..
Og ja det er efterhånden ved at være ret lang tid siden at hesten blev aflivet, så hun kan jo sagtens have forbedret sig, men jeg bryder mig bare ikke om hende og vil aldrig komme til til det..
jan 2006
Det har ændret sig, og nu tilpasser hun det til hver enkel hest.... Jeg har selv været på kursus ved hende, og fået en del undervisning + været i praktik hos hende.. "Kender" hende forholdsvis godt såå...
Føj, en grim oplevelse.. Jeg vil ikke kommentere yderligere hvad der blev gjort forkert, og hvem der har skylden, da det ikke er fair når dem der bliver nævnt ikke har mulighed for at forsvare sig...
jul 2007
jan 2006
jul 2007
jun 2007
Hmmm det lyder da underligt :b hehe så var det da ulovligt da min hyp blev kørt til handelsundersøgelse XD
Nå men kender du muligvis nogle gode vognmænd her i jylland? Hvordan foregår dte og hvad koster det?
jun 2007
Jamen hvem er det og hva koster det
jun 2007
Følger: 30 Følgere: 26 Heste: 2 Emner: 52 Svar: 250
jun 2007
forvirrende, vicky siger at ejeren skal sidde bag rattet XD
jun 2007
Okay så er jeg med, så kursus hører jo også derind under..
Claus, efternavn? har han/firmaet en hjemmeside og hvad gav du for det ?
jun 2007
Følger: 30 Følgere: 26 Heste: 2 Emner: 52 Svar: 250
jul 2007
Følger: 102 Følgere: 90 Heste: 1 Emner: 55 Svar: 979
Ute Lehmann
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside