{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
484 visninger | Oprettet:

Nico - nogen der kender hans fortid? {{forumTopicSubject}}

Jeg har en vallak og jeg har købt ham af en ung kvinde ved navn Christina G. Petersen i Vejle (Ødsted). Hun kaldte ham Nico, men kendte ikke hans fortid og havde kun haft i 1½ måned ca. Kender ikke hans evt. tidligere navn/navne. Jeg kalder ham Tjalfe.

Han er, i hesteår, lige fyldt 4 år. Jeg kender ikke hans fødselsdato, andet end at han er født i 2005.

Da jeg købte ham, var han nyligt kastreret. Så jeg er den eneste der har haft ham som vallak.

I kan se masser af billeder af ham på min profil. Dem, hvor han står på en fold med grøn grime, er fra lige før jeg fik ham. Der var han stadig hingst.

Han har begyndende bukkehov på venstre forben og har sandsynligvis haft det fra føl. Han har tre-fire hvide hår i panden, men ikke mere end det. Han har en lille bule på højre bagben på piben, sikkert fra et slag - og en hvid sok på venstre bagben. Hans skulder var højere i den venstre side da jeg fik ham.

Han var meget hovedsky da jeg fik ham. Men rolig og tillidsfuld af sind og meget samarbejdsvillig. Noget af det første jeg lagde mærke til ved ham, var at han nussede meget med sin mule i håret på mig. Ellers en nem håndterbar hest. Han er ufatteligt rolig nu og meget nem at have med at gøre - taget i betragtning han kun er 4 år.

Håber virkelig der er nogen der kan hjælpe mig med hans afstamning. Vil også gerne vide hvem der har haft ham før Christina købte ham - altså hans fortid og hvem der har avlet ham.

På forhånd tak smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nico - nogen der kender hans fortid?
Kommentér på:
Nico - nogen der kender hans fortid?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce