{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
270 visninger | Oprettet:

jeg har brug for hjælp. {{forumTopicSubject}}

hej alle sammen (:
- jeg ved godt det ikk har noget med heste at gøre, men i så søde så skriver alligevel :$ .
- i engelsk skal vi vælge og skrive om en kendt sanger.
jeg har valgt katy perry. .. dog har jeg svært ved at finde en masse fakta oplysninger om hende s; ..
har kun fundet 2 linjer på wikipedia s;
nogen som kan hjælpe mig med at finde en hel del om hende? skal helst stå på dansk, eller bare engelsk, som er let forstående $: ?
- det ville være en KÆMPE hjælp (.: <3.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  jeg har brug for hjælp.
  • #1   25. jan 2009 prøv: www.skoda.emu.dk
    - jeg har haft projekt om hilary duff
    engang, og der brugte jeg den der
    side rigtig meget..
    måske er der os' noget om kety.(:

• #2   26. jan 2009 okay (;
    tak for det :D.. det prøver jeg så ;).

• #3   26. jan 2009 Det her er altså direkte kopieret fra googles oversættelse, så der er lidt oversættelses fejl i, men ellers fandt jeg det her;
    Lige siden november 2007 digital frigivelse af løssluppent, Zeitgeist-hentningstidspunkt enkelt "Ur Så Gay," Los Angeles-baserede Singer-songwriter Katy Perry har været wowing kritikere og fans mage (herunder Dronningen af Pop selv, Madonna) med hendes store stemme, Sassy attitude, og feisty, religiøse sange. Perrys debutalbum, En af drengene, er en skarp, vittig pop-rock perle fyldt med oprigtige Tales of neurotisk ex-kærester ( "Hot N Cold", "Ur Så Gay"), skøre vej rejser med venner ( " at vågne i Vegas "), og regne ud, hvem du er på vej (første single" Jeg kyssede en pige, "" fingeraftryk "). Mens albummet viser Perrys feisty, girl-power brovte, det afslører også hendes mere sårbare side om sådanne regretful ballader som "Lost", "I'm Still at trække vejret," og "tænker på dig."

"Jeg tror, at folk sætter pris på en songwriter, der viser forskellige sider," Perry siger. "Hele angst ting er cool, men hvis det er alt du har, det er bare kedeligt. Alt, hvad jeg skriver, hvad enten det er glad eller trist, har en følelse af humor til det. Nogen fortalte mig den anden dag, at jeg er lidt som Lucille Ball. De sagde, 'Du ser smuk sættes sammen på ydersiden, men indeni er der bare noget lidt forkert. "

Men kun 23, Santa Barbara, CA-født Perry har været at skrive sange og spille guitar i flere år og er i besiddelse af flair og tillid i en veteran fortæller. Fange hende i alle hendes herlighed her i sommer, når hun tiltræder Varevogne Warped Tour for hele sit kyst-til-kyst køre. En af drengene vil blive frigivet ved Capitol Records på 17 juni, 2008.

• #4   26. jan 2009 tak (-:
    hvor kan man få det oversat :D?
    har nemlig fundet noget på internettet, så kunne være fedt, hvis man bare kunne oversætte det :D?

• #5   26. jan 2009 Du kan da også bare prøve Google ? smiley

- I Kissed a girl, and i liked it! smiley

• #6   27. jan 2009 Det kan du her:-)

http://www.google.dk/language_tools?hl=da

• #7   27. jan 2009 okaj tak smiley

Kommentér på:
jeg har brug for hjælp.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce