{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.979 visninger | Oprettet:

Hidalgo sadel? {{forumTopicSubject}}

jeg har holdt et vågent øje med sadelmarkedet det sidste år, da jeg ike har haft nogen sadel. Men nu kan jeg mærke at asmun er begyndt at ømme sig i ryggen (klart nok, jeg har jo redet uden sadel - "på rygraden" - i over et år nu! :S), så nu skal det altså virkelig være nu med en ny sadel.

jeg ledte lidt på ebay.de og fandt dette sadelmærke:

www.hidalgo-sattel.com

hvor de altså har nogle utrooligt lækre baroksadler - på læderbom! - til hvad der svarer til ca. 3000 kroner.

der er en super lækker sadel, valenciaen:

(link fjernet)

(fås både i beige og sort)

men der er også en anden i mit prisleje:

(link fjernet)

^^ Caracas, også med læderbom

nå, men om valenciaen står der at man sidder nær hesten med den (hvilket egentlig er det eneste, jeg vægter højt med sadel), den har de gode kvaliteter fra en spansk sadel, og det er med en lav forsvidsel gjort muligt at have let sæde. Den har V-gjord til dresurgjord, den har en stor bæreflade, og den fleksible bom tilpasser sig hestens ryg "vokser til ryggen".

om caracas står nogenlunde det samme, og især meget med at den ligger godt på hesten og giver tæthed til hesten.

Nå, men jeg vil så spørge jer om I først og fremmest kender noget til dette mærke (er det for godt til at være sandt?), og så om hvilken en, jeg skal vælge? Begge to kan fås i et utal af forskellige materialer og valenciaen kan fås i den lækre, beige farve smiley

nogen som har en sadel som minder om de to? Hvad kan I sige om det, hvilken en skal jeg vælge?

på forhånd tak!!

kh Røsle

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hidalgo sadel?
Kommentér på:
Hidalgo sadel?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce