510 visninger
|
Oprettet:
Restaureret billede {{forumTopicSubject}}
Jeg har fået købt mig en negativscanner og hr nu fået scannet nogle gamle billeder ind. Desværre er negativerne noget medtaget, så der er en del at restaurere på billederne. Her er et eksempel:
http://www.hestegalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=126510
Ville bare vise det frem, nu hvor jeg har brugt så meget arbejde på det
Hesten er forresten Lavitta - hovedstambogshoppe hos Dansk Varmblod. Hun er efter Lagano og Marmor og er mor til Avlshingsten Diamant samt helsøster til Lucky Light. Billedet er fra 1994 dengang hvor Charlotte Lund næsten lige havde fået hende...
jun 2006
Følger: 63 Følgere: 64 Heste: 5 Emner: 289 Svar: 2.388
nov 2006
Følger: 38 Følgere: 38 Heste: 2 Emner: 363 Svar: 4.367
Tusind tak for din kommentar!! Billedet er redigeret i photoshop elements redigeringsprogram, hvor man "bare" kopierer græs, himmel, pels osv fra et andet sted på billedet hen over hegnet. Kunsten er så, at få det gjort så pænt, at det ser naturligt ud. De fleste af pletterne er lappet med et "plaster"-værktøj, der automatisk udjævner plette med baggrunden, når man klikker på den.
Scanneren er en CanoScan 8800F fra Canon, den kan både scanne almindeligt papir/billeder og så har den en holder samt en rude i låget med lys, så den kan scanne negativer. Det er der nogle scannere, der kan...
(",)
nov 2006
Følger: 38 Følgere: 38 Heste: 2 Emner: 363 Svar: 4.367
Tusind tak for din kommentar
(",)
jun 2006
Følger: 63 Følgere: 64 Heste: 5 Emner: 289 Svar: 2.388
Restaureret billede
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside