{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hesteadvokat.
  • #1   15. feb 2009 Desværre ikke! Må man spørge. hvorfor du skal aflevere den tilbage? smiley

• #2   15. feb 2009 Hmm, jeg ved ikke om han er fra Nordsjælland. Men der er ham der, der hedder et eller andet med Sophus? Han skulle være en af landets bedste. Jeg har mødt ham et par gange.
    Må man spørge hvorfor?

• #3   15. feb 2009 Sophus kommer fra Århus smiley

• #4   15. feb 2009 En lang historie kort fortalt. Har haft hesten siden august.
    Den løb med mig inden for den første uge, fandt ud af at den havde ondt i nakken og lod hesten stå indtil der kom kiropraktor. Imens blev den halt på forbenet og inden det helede blev den også halt på bagbenet. For 2 månedder siden blev den rask igen og jeg kunne begynde at starte den langsomt op efter 3 måneders stillestand. Egentlig bare sort uheld. Og nu var hesten jo rettet og problemet med at den løb brude være løst. MEN det er det ikke, og selv nu efter to måneder har jeg stadig problemer. jeg har rimelig kontrold over hende på banen, men jeg kan ikek ride ud på hende, det er for farligt for mig og dem der måske kommer på min vej.
    Så det er desværre ikke lige den ridehest uden adfærdsproblemer jeg troede jeg havde købt. Virkelig desværre for ejg er jo blevet rigtig glad for hende. Men må indse at hun nok aldrig bliver stabil.

• #5   15. feb 2009 hmm det kunne jo lyde til at være fantom smerter.. hvis den er blevet redet mens det gjorde ondt begynder nogen heste at tro det gør det hele tiden..
    det kan jo også være sadlen?

altså ikke fordi jeg svarer på dit spørgsmål, men da jeg købte min var jeg også ved at aflevere hende tilbage fordi hun begyndte at bukke pg stejle uden der egentlig var noget decideret galt med hende, men det er jeg glad for at jeg ikke gjorde for en dag holdt hun op.. efter en masse arbejde fra jorden og en masse andet holdt hun endelig op.. hun er stadig lidt stædig men jeg kunne slet ikke forestille mig at have afleveret hende tilbage nu..

• #6   15. feb 2009 Det er bestemt heller ikke en nem beslutning. Men der var engang en der sagde til mig at man køber hest for sin egen skyld, og da jeg købte min, var det i drømmen om at ride ture i skoven, deltage i småstævner og muligvis ride distance. Men lige nu tør jeg ikke engang ride den udenfor ridebanen. Jeg har overvejet omd et kunne være fantomsmerter. Meeen der er gået hele 2 måneder og hun er blevet rettet for over 4 måneder siden, så hun burde vel ikek stadig gå og tro at det gør ondt. Sadlen er også tjekket af kiropraktoren og hun sagde OK for den.

• #7   15. feb 2009 Surt tror ikke det blir nemt efter så lang tid at få en til at tage hesten tilbage! prøvede du den ikke på vej osv inden du købte den?
    Hvis du glad for den, er en dygtig berider jo en mulighed, ihvertfald hvis den før har kunnet gå på vej uden problemer.
    Men held og lykke med en løsning, ved ikke hvad der står i jeres kontrakt, men tror ikke i får det nemt.

• #8   16. feb 2009 Nej jeg tror desværre heller ikke det bliver helt nemt. hvis det overhoved kan lade sig gøre.
    Jo jeg prøvede den på bane og i skoven, der var der ingenting. Men det er jo ikke kun på vej den gør det, den løber også med mig på banen derhjemme, der er det bare ikke til fare for andre end mig.

• #10   16. feb 2009 Only you & me Bopsi .
    Præcis - kunne bare ikke lige huske hele navnet smiley

Jeg tror godt du ville kunne få Sophus til at hjælpe dig, selvom det er så langt væk.
    - Og som sagt, så er han en af Danmarks bedste smiley

• #11   16. feb 2009 Har du talt med tidligere ejere? om dine problemer. Måake de kan hjælpe eller uden om dette advokat noget hjælpe dig med at få den solgt vidre igen.

• #12   16. feb 2009 Jeg har tænkt mig at tale med sælger imorgen, men vil gerne kende til mine muligheder via en advokat først, da jeg ikke ved om jeg blvier mødt poditivt eller....

Jeg bruger Rikke Schultz som kiropraktor på min mule. (hvorfor?)

• #13   17. feb 2009 Ja jeg kender hende godt. Hun er virkelig dygtig, desværre er hun ikke dyræge og derfor godkender forsikringen hende ikke. smiley

Kommentér på:
Hesteadvokat.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce